Jeg synes dog du bør genoverveje dit firmanavn, da i nu er ikke mindre end 4 virksomheder med samme navn.
Det vil jeg give ProDNS ret i. Vælg et navn hvor dine kunder og især potentielle kunder ved, at det er dig. Det gør det langt lettere for dig, når du bruger markedsføringskroner.
Desuden vil jeg give de andre ret i, at hvis du fortæller, hvem du helst vil have som kunder, så er det også lettere at hjælpe dig med at få kunder. En god hjemmeside er et godt sted at starte, for når folk hører dit navn, skal de kunne finde frem til dig igen.
Sociale medier er altid spændende at bruge, da du kan prøve forskellige markedsføringsmuligheder af relativt billigt. F.eks. Facebook annoncer. Sociale medier er selvfølgelig mere end disse reklamer, men hvert socialt medie du vælger at have, skal du kun vælge, hvis du mener, at det skaber værdi, og du gider bruge det. Dog vil jeg sige, at man sagtens kan have en Facebook side, da du her kan skrive dine kontaktinformationer, åbningstider osv. Jeg ville dog vælge at være lidt aktiv på denne Facebook side, så kunder ved, at det er dig.
Du kan også overveje at skabe noget content marketing. Dvs. skabe indhold for dine potentielle kunder og kunder. Det vigtigste er at huske på, at dit indhold skal skabe værdi for kunden.
Jeg håber, at du kan uddybe, hvad du gerne vil, så vi kan hjælpe dig endnu mere. :D