Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - ingen kunder!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katinka,

1000 tak for roserne! Det er dejligt også med noget positive feedback herinde :)

Blandet-landhandel.dk:

Så slås du med alle de piger der har gået på smykkekursus på aftenskolen, og sælger deres smykker på ethvert gadehjørne til underpriser fordi det ikke er vigtigt for dem at tjene på det...ved du hvad jeg mener? Danmark er ved at drukne i billige smykker.

Ja suk Tongue Tied Det jeg er mest træt af er alle de smykker der bliver betegnet som håndlavede, fordi man har taget en sten og sat den fast på en færdiglavet ørebøjle el. lign. Samlet i hånden af maskin/masse-producerede dele fra Kina. Det tager 5-10 min. at lave! Jeg startede selv med at lave den slags smykker for snart 10 år siden, dog noget mere sammensat end det man ser i dag. Jeg har dog aldrig kunne få mig selv til at sætte en sten og en ørebøjle sammen og kalde det "mit design". Det jeg ikke begriber er, at det STADIG sælger. Når en af mine veninder viser mig et par af ovennævnte øreringe, som hun har givet 200-300 kr. for, er min første reaktion "Det gør du aldrig igen! Jeg kunne lave det der for en halvtredser" Big Smile Der er mange der mener 200-300 kr. er en fair pris for et par øreringe og at alt derover er dyrt. Men hvis man sammeligner materialerne og arbejdstiden, så er mine smykker BILLIGE i forhold til. Sådan er der bare desværre ikke ret mange der tænker - men der er nogle! Og heldigvis er der rigtig mange der er trætte af at se på det samme og det samme og det samme. Og det er tit de kunder der kommer ned i min butik. Lad os håbe der kommer flere af dem i fremtiden :)

Blandet-landhandel.dk:

40 besøgende om dagen er ikke nok. Har du prøvet at annoncere kraftigt (top 5) på Trendsales?

Jeg har prøvet at annoncere på Trendsales og det har faktisk givet ok. Men det har kun været topplacering i "ringe" kategorien. Har svært ved at overskue deres klip-system, hvis man vil være blandt top 5 på forsiden. Man er tvunget til at købe en pokkers masse klip, bare for at finde ud af hvor mange man skal bruge, for at komme i top 5, hvilket jeg egentlig synes er noget fis.

Men så snart det nye design er færdigt skal der gang i noget markedsføring, så jeg kan komme op på mere end 40. Og mon ikke TS også bliver en del af det :)

Mvh Signe

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 23:04

Ja. TS er uigennemskueligt. Faktisk tror jeg ikke deres system med klip ville "holde i retten" hvis man meldte dem til forbrugerombudsmanden og pbs, for sådan som jeg har forstået det så skal man ved nethandler kunne overskue den fulde konsekvens og samtlige udgifter inden betaling, og det kan man ikke på TS. Jeg har prøvet at fortælle dem det, og fortalt dem at deres juridiske vejleder måske ikke er helt up to date, men de er fuldstændig trefirkantede. Ellers flinke folk, de to stiftere, men du ved, money talks, og går den så går den.

Prøv en top 5 alligevel, under den billigste af smykkekategorierne. Skriv til support og kræv pengene tilbage hvis det ikke funker. Det har du jo krav på. Klik er vel også en "vare".

Og hvorfor gør jeg så meget ud af at fortælle om at annoncere på ts? Fordi det VIRKER. Jeg har gjort det flere gange, og gør det nok snart igen.

Det ville heller ikke være dårligt at få Kate Moss til at gå med dine smykker :-)

Har du haft dine ting i bladene endnu? Skriv til fx. Boligliv og det norske Vakre hem. Foreslå et "www.smykker" tema - gi' dem nogle gode links (husk mig :-) og gør journalistens arbejde for hende - det skal du ikke undervurdere. De har lige så travlt som os andre, med børnehavens lukketider etc etc

Ellers er det pressemeddelelser - hvor du beskriver at du er unik etc. etc. kvalitet og håndlavet i Danmark etc etc you know the drill.

Og hold UD! Du skal nok være der når bukkene er skilt fra fårene DrinksDrinksDrinks

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:46

Jeg må indrømme jeg er lidt glad for at høre, jeg ikke er den eneste der finder det uoverskueligt... troede det var mig den var helt gal med ;)

Jeg har overvejet at prøve en top 5 i reklamekategorien, fordi jeg gerne vil have billeder af flere vare, og på den måde forhåbentlig ramme et bredere publikum. Så vidt jeg kan forstå skal den oprettes i den kategori, hvis man har flere vare og ikke én decideret. Det jeg bare er bange for er, at jeg fx betaler 80 klip for topplaceringen i nogle dage, men imellem tiden kommer der så en anden og betaler et højere antal klip, hvorefter jeg ryger ud af top 5 og ind øverst i reklamekategorien, som der jo ikke er nogen der læser!! Er det noget du selv har prøvet?

Hvis Kate Moss viste sig i mine smykker er jeg slet ikke sikker på, at jeg ville kunne følge med Big Smile Hun er jo fashion icon! Alt hvad hun gør bliver jo endeløst kopieret, hvad end det er fedt eller ej!

Nej, jeg har ikke haft mine ting i bladene... ikke dem jeg laver nu ihvertfald. Er p.t. i gang med pressemeddelelse, men venter lige med udsendelse til jeg er færdig med det nye design af webshoppen. Rigtig god idé med smykke tema, og skal nok huske dig ;) Iøvrigt så har du nogle rigtig lækre ting... specielt dine støvler! Eeelsker støvler og specielt vintage :)

Jeg har skam ikke tænkt mig at give op... that's not my style ;) Det SKAL lykkes!! Men tak for opmuntringen og de søde ord :)

Kh Signe

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 23:36

Hejsa! Ha ha - så er vi to Non quitters Smile

Når du køber en top 5 placering på TS skal du for gudernes skyld kun forhøje annoncen så den er gyldig 1 dag - ellers bliver det ALT for dyrt. Tror måske godt du kunne oprette annoncen under en billigere kategori end reklame (som måske er den dyreste, jeg ved det ikke) - prøv dig frem....du skal i al fald ikke vælge en af de kategorier der allerede ligger på top 5. Gå direkte efter guldet og læg dig som nr. 1 eller 2 - der bliver du liggende meget længere. 

TS har i øvrigt også en pendant til add words - står nederst i kategorierne, har du set det? Der kan man købe x antal klik.

Det er altså sjovt med dine smykker - jeg kan slet ikke få dem ud af hovedet...

Hvad koster klikkene i smykkekategorierne på add words for tiden??

Nå, må løbe, er ved at lægge Valentinskort på....det må være en lille højsæson for dig?? 

Hejsa, Katinka

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Side 5 ud af 5 (44 indlæg)