Hej Katinka, 1000 tak for roserne! Det er dejligt også med noget positive feedback herinde :)
Ja suk
Jeg har prøvet at annoncere på Trendsales og det har faktisk givet ok. Men det har kun været topplacering i "ringe" kategorien. Har svært ved at overskue deres klip-system, hvis man vil være blandt top 5 på forsiden. Man er tvunget til at købe en pokkers masse klip, bare for at finde ud af hvor mange man skal bruge, for at komme i top 5, hvilket jeg egentlig synes er noget fis. Men så snart det nye design er færdigt skal der gang i noget markedsføring, så jeg kan komme op på mere end 40. Og mon ikke TS også bliver en del af det :) Mvh Signe |
Ja. TS er uigennemskueligt. Faktisk tror jeg ikke deres system med klip ville "holde i retten" hvis man meldte dem til forbrugerombudsmanden og pbs, for sådan som jeg har forstået det så skal man ved nethandler kunne overskue den fulde konsekvens og samtlige udgifter inden betaling, og det kan man ikke på TS. Jeg har prøvet at fortælle dem det, og fortalt dem at deres juridiske vejleder måske ikke er helt up to date, men de er fuldstændig trefirkantede. Ellers flinke folk, de to stiftere, men du ved, money talks, og går den så går den.
Prøv en top 5 alligevel, under den billigste af smykkekategorierne. Skriv til support og kræv pengene tilbage hvis det ikke funker. Det har du jo krav på. Klik er vel også en "vare".
Og hvorfor gør jeg så meget ud af at fortælle om at annoncere på ts? Fordi det VIRKER. Jeg har gjort det flere gange, og gør det nok snart igen.
Det ville heller ikke være dårligt at få Kate Moss til at gå med dine smykker :-)
Har du haft dine ting i bladene endnu? Skriv til fx. Boligliv og det norske Vakre hem. Foreslå et "www.smykker" tema - gi' dem nogle gode links (husk mig :-) og gør journalistens arbejde for hende - det skal du ikke undervurdere. De har lige så travlt som os andre, med børnehavens lukketider etc etc
Ellers er det pressemeddelelser - hvor du beskriver at du er unik etc. etc. kvalitet og håndlavet i Danmark etc etc you know the drill.
Og hold UD! Du skal nok være der når bukkene er skilt fra fårene
Kh Katinka