Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot logo lovligt eller ulovligt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp og viden. Jeg har søgt og kigget andre opslag igennem men der bliver ikke svaret på det konkret.

Jeg er ved at starte en webshop op, og har en makker fra udlandet til at lave dette. Han spurgte mig og jeg ville have trustpilot og det sagde jeg selvfølgelig JA til.

Jeg kan se at han har lavet en trust pilot med 5 stjerner men ingen ord om trustpilot også med en henvisning til trustpilot som et link.

Er dette lovligt eller skal man være betalende ?  Eller kan man lave en helt anden grafik som er anderledes også stadig gøre det på denne måde uden at betale?

Har i eksempler på noget i selv har gjord som er lovligt? Jeg skal ikke have problemer med nogen efterfølgende

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber nogen kan hjælpe? Hvordan må det se ud?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må ikke have deres logo eller stjerner på nogen som helst måde - og vil få erstatningskrav fra dem omg. Det kræver man er betalende kunde. Jeg håber ikke din designer har brugt andre former for logo eller falske 5 stjerne osv - for hverken tekst fra andre, eller andres logo må bruges nogensinde uden deres godkendelse

Det lyder som en meget uerfaren designer der benytter et eksternt firmas logo i en ny side, så vær sikker på der ikke er stjålet fra højre og venstre også - er dankort logo uden nets aftale, stjålet handelsbetingelser direkte, billeder af varer osv

Du må godt bruge teksten Trustpilot hvis du bare vil skrive noget om dem - men i helt anden logotype end firmaets - men det er jo ikke troværdigt hvis kunderne ikke kan lave anmeldelse der, og falder jo tilbage på dig så

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du misfor lidt måske er det mig der beskriver dette piv ringe.

Han har hverken skrevet trust pilot eller brugt deres stjerner eller score. Men lavet noget der minder om med 5 stjerner. Jeg har set flere der har lavet noget selv som henviser. 

Jeg gad godt at høre om dette så er lovligt eller man overhovedet må?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne have 5 stjerner på din hjemmeside. Det er der f.eks. også på John Hannovers svar på dit indlæg. Spørgsmålet er så nok nærmere om de 5 stjerner umiskendeligt ligner de stjerner som Trustpilot bruger.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

Du må gerne have 5 stjerner på din hjemmeside. Det er der f.eks. også på John Hannovers svar på dit indlæg. Spørgsmålet er så nok nærmere om de 5 stjerner umiskendeligt ligner de stjerner som Trustpilot bruger.

ja enig - men ikke i sammenhæng med Trustpilot logo eller så det skal fremstå som off. trustpilot bare med små ændringer - så don't uden aftale

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John og Anders siger må du ikke benytte dig af deres logo som gratis bruger af Trustpilot.

Hvis du har lavet dit eget er spørgsmålet jo bare om det så er identisk, fordi så opstår samme problem jo.

De bedste hilsner,

Mathias J.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor i alverden vil du dog have fem stjerner stående, som du ikke har nogen berettigelse til??

Hvis jeg kom ind på din side og gik ind for at tjekke, hvad de stjerner står for, ville jeg være væk fra din side, før du kunne tælle til tre!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)