Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

foto i plakat str.til messe.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg skal  bruge en som kan lave plakater. det er fotos som skal trykkes op og bruges på messe... jeg skal bruge dem i uge 6 men har nok først billederne et par uger før. jeg skal bruge ca 3-4 stk med forskellige billeder på og evt en streamer str plakat med logo på... nogle der kan hjælpe :-)

på forhånd tak

Birgitte.

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:13

Hej Birgitte

Det kan vi klare.

Vi tager 150,00 kr. excl. moms for en plakat i A1, hvis du leverer materiale klar til print. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:26

Hej Birgitte.

Det vil jeg da godt melde mig til at hjælpe dig med Smile.

Der er nogle forskellige muligheder hvad angår plakaterne. Vi kan køre dem som en helt normale papir-plakater. Men vi kan også køre dem på semigloss, mat eller supergloss papir alt efter hvilket look de skal have. Der er også mulighed for at køre dem på en selvklæbende folie, hvorved de kan klistres op. Ved normalt papir i en størrelse på f.eks. 100 x 70 cm. starter prisen på 192 kr. eks. moms. ved ét styk. Prisen er inlusiv opstart.
Hvis du vil op i noget mere lækkert, så kan vi f.eks. køre det på brændhæmmende polyester - hvilket der i øvrigt godt kan være krav om fra messe-arrangørerne og brandmyndighederne om! Det skal du lige være opmærksom på. Plakaten kan så monteres på en T-stander, hvorved det bliver et simpelt elegant banner. Prisen for sådan en løsning - inklusiv t-stander og polyester-banner eksempelvis i størrelsen 65 x 165 cm. - kommer til at ligge på 1.200 kr. eks. moms. Prisen er så ligeledes inklusiv opstart samt en transporttaske til banner og stander.

Du skal regne med at vi normalt gerne vil have en produktionstid på en uge. Men hvis det hele står i flammer, så kan vi godt klare det en del hurtigere. Du skal dog være opmærksom på at nogle af medierne skal have 24 timer til at hærde helt op i før de kan rulles sammen. Så det giver i sig selv en begrænsning i hvor hurtigt det kan gå.

Men som du kan se på ovenstående, så har vi en del forskellige løsninger og muligheder. Så hvis du er interesseret i nogle flere detaljer eller priser på nogle specifikke størrelse, så skal du være meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk eller give mig et ring på 2272 6672.

/Jesper

Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:36

hej begge...

tak for tilbudet... jeg har også fået et par stykker på mail så kigger det lige igennem og vender tilbage hurtigst muligt...

godt nytår

mvh

birgitte.

Miau-Haus.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)