Hej Amino'er.
Jeg ville sætte stor pris på noget konstruktiv kritik til min webshop på www.pusleriet.dk Jeg reklamerer m. Adwords - er der nogle der kan fortælle mig hvor mange hits pr. dag der er "godt" ? Jeg får kun få hits om dagen, og antallet ser ikke ud til at blive påvirket synderligt af at sætte budgettet op. Nogle gode råd? Glædelig jul og godt nytår til Jer alle. Mvh. MIra
|
Jeg har nu søgt på børn, barnepleje, babyprodukter, baby pleje, babyshampoo, pusle, pusleri og puslerier....
Din side dukker ikke op blandt de 10 første på nogen af søgeordene så dine søgekriterier er ikke gode nok...du må få noget hjælp til at optimere søgningen. Det ville jo være godt hvis der i dit tittel blad stod nogen af de ord man naturligt vil søge på....."en lettere hverdag" er måske ikke lige det jeg ville søge på hvis jeg skulle bruge de produkter du sælger.
Hvis man søger på ordet "pusleriet" dukker du op som nr 3.... men jeg tror at dem der bruger søgeordet "Pusleriet" søger efter puslespil og ikke baby produkter....
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, med hvad du skal gøre.