Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg ville sætte stor pris på noget konstruktiv kritik til min webshopwww.pusleriet.dk

Jeg reklamerer m. Adwords - er der nogle der kan fortælle mig hvor mange hits pr. dag der er "godt" ?

Jeg får kun få hits om dagen, og antallet ser ikke ud til at blive påvirket synderligt af at sætte budgettet op. Nogle gode råd?

Glædelig jul og godt nytår til Jer alle.

Mvh. MIra

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:19

Jeg har nu søgt på børn, barnepleje, babyprodukter, baby pleje, babyshampoo, pusle, pusleri og puslerier....

Din side dukker ikke op blandt de 10 første på nogen af søgeordene så dine søgekriterier er ikke gode nok...du må få noget hjælp til at optimere søgningen. Det ville jo være godt hvis der i dit tittel blad stod nogen af de ord man naturligt vil søge på....."en lettere hverdag" er måske ikke lige det jeg ville søge på hvis jeg skulle bruge de produkter du sælger.

Hvis man søger på ordet "pusleriet" dukker du op som nr 3.... men jeg tror at dem der bruger søgeordet "Pusleriet" søger efter puslespil og ikke baby produkter....

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, med hvad du skal gøre.

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 16:02
Hej Mira, Hvis du vil have noget kritik på den grafiske front, kan jeg komme med et par bud. Jeg synes det er synd du ikke har et "logo" som sådan, men kun en skrift med et par streger ved siden af (desuden ser den skrift ikke særlig pænt ud, men pixelerer). Baggrundene er ikke helt gode, da de virker en smule gnidret og matte. Dem burde du også se på. Din produkt visning er som helhed fin, jeg ville dog justere farverne lidt, da farverne virker lidt svære at skille fra hinanden (måske er det mine søvnige julemiddags øjne, men alligevel ;) Der er et par smuttere under produkt kategorierne, hvor du har glemt at indsætte " -> " hvilket virker forvirrende. Generelt mangle websitet et design-touch... men det er vel også kun fair at den holdning kommer fra mig ;-) ......................... Det er lidt ærgerligt "for kunderne" at I skriver så sent at I kun selv leverer.. det betyder jo at nogen ikke kan handle i jeres webshop, eller har jeg misforstået? Håber du kunne bruge det til noget.... god juledag :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 23:54

Mange, mange tak for Jeres svar. 

Det er dejligt med et par friske, objektive øjne.

Jeg har optimeret siden lidt, men kan godt se at en rigtig designer vile være kanon at få på. Desværre er der ikke lige plads til den slags i budgettet (endnu). SEO vil jeg arbejde lidt videre på - det tager lidt tid at sætte sig ind i det hele.

Godt nytår.

Mvh. Mira

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 02:12

Hej Mira

Som lovet lidt feedback på din lille shop.;

Ideen:

Jeg tror du inde på noget rigtig godt med levering af sunde basisprodukter direkte til døren. Måske du også kunne overveje uge eller månedspakker (á la frugtkasser), måske på abbonnement !

Funktionalitet og navigation:

Jeg har ikke så mange kommentarer til funktionaliteten, det ser ud til at være ok, nemt at finde rundt. Synes du skal ændre linket til miljøministeriets gode råd (god ide), så det åbner i et nyt vindue, så du ikke guider kunderne væk fra din side....og måske ikke kan finde tilbage !!!

Design;

Designet på shoppen er jeg ikke begejstret for (sorry *s*), synes ikke det lever op til din gode ide og produkt.-savner lidt kontraster livstil og drømme på siden. Pas på det ikke bliver grøn i grøn.

Gode råd til designforbedringer:

Få nogle flere farve kontraster på siden, evt pastelfarver (tænk evt. børneværelse)

Få en masse imagebilleder på siden af børn, familiehygge, pusle ( tænk evt. kvalitetstid)

Overvej nyt logo der nemmere at læse..gerne stadig med barnlig skrifttype

Inspiration:

Jeg har forsøgt at visiualisere mine tanker og lavet en skitse hvordan en forside kunne se ud. Jeg har lagt det ud på min server på adressen : http://www.maxr.dk/pusle.html . Du kan se den og lade dig inspirere (ikke stjæle *sss*). Du sir bare til når du har set nok så ska jeg nok slette det igen.

Det var vist alt en sen nattetime, håber du kan bruge det til noget,,,ellers bare spørg ! Og husk hvis du en dag får et lille hul i budgettet, så ved du hvor du kan henvende dig (du skal nok få et kanontilbud--jeg er lidt hug på at komme ind på det spændende shoppemarked *ss*)

God weekend

Mange hilsner og held og lykke med shoppen

Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 08:02

Hej Mira,

Nu har jeg jo glemt hvodden siden så ud før, men lige nu ligner det et galleri og jeg var 100% sikker på at du ville sælge malerier.!!
Det er ikke fordi den er grim, det udsender bare det forkerte budskab.

Det forslag Max har lavet er helt fantastisk, flot og lækkert, jeg syns du skal købe det, det vil gøre rigtig meget for din shop og helt sikkert være alle pengene værd.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis ikke I bliver enige om en pris, jeg har også en Fotograf, hvis du har brug for produktbilleder.

Big Smile

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 10:40

De nye billeder er meget meget bedre!

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 11:16

Jeg har prøvet at google dig igen, men du dukker stadig kun op hvis man søger på ordet "pusleriet"

dvs. at kun dem der kender din site kan finde dig. Hvis man søger på bleer og ved at du hedder noget med pusle så ender man nok på den side der hedder puslekassen, som minder så meget om dit site at man nemt ender der.

Jeg har været på dermas website og de har en fin online forhandler liste og den står "Pusleriet" ikke på. Det vil måske være en ide hvis du henvender dig til Derma og forsøger at komme på den liste.

Så er der det menupunkt "Derma & Neutral pleje" man klikker og får et billeder af noget shampoo og 3 næsten ens billeder af en baby i bad?
Den side har ingen funktion overhovedet og bør slettes. Det giver et rigtigt dårligt forretnings mæssigt billede at der pludselig dukker noget familie album op midt i ens indkøb

menu punktet "Bleer og babypleje" linker til forsiden? Det giver ikke rigtig mening.

Håber alle dine anstregelser giver resultat og at der kommer gang i butikken Wink

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 12:24

Tusind mange tak for feedback!

Jeg har desværre meget at lære om SEO, og håber at AdWords kan gøre tricket indtil jeg får sat mig bedre ind i det.

Jeg har ellers tilføjet en del meta-data til sitet - men det var åbenbart ikke det rigtige sted eller de rigtige ord.

Der går ca. 1 mdr. mellems googles besøg, så det er en noget langsommelig proces at se resultaterne og rette til.

Gode råd på dette område er meget velkomne! (Jeg bruger DanDomains webshop, hvis nogle skulle kende til det korrekte sted at indsætte disse informationer? )

Jeg har kontaktet Derma-  super idé!  - fjernet familiebillederne og ryddet op i menustrukturen.

Det er desværre sådan, at hvis man har undergrupper i produktmenuen og klikker på topmenuen kan man enten linke til forsiden eller til et billede  - ikke specielt brugbart ift. en side med sigende tekst. Min midlertidige løsning er en flad produktstruktur, men det holder nok ikke i længden.

Max - super forslag og tilbud. Mange tak for det!

Ha' en god weekend allesammen.

Mvh. Mira

www.pusleriet.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:44

Mira Spanggaard:
eg har ellers tilføjet en del meta-data til sitet - men det var åbenbart ikke det rigtige sted eller de rigtige ord.

Du mangler i hvert fald det følgende META TAG på din frontpage.html

<META NAME="Description" Content="BESKRIVELSE AF SIDE SKAL IND HER">

Mira Spanggaard:

Der går ca. 1 mdr. mellems googles besøg, så det er en noget langsommelig proces at se resultaterne og rette til.

1 måned? Det var ikke så lidt!

Tror du kunne have god gavn af et sitemap og en google webmaster konto. Du kan læse om sitemaps her

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)