en jule hilsen til alle jeg er den glade person der har 2 dejlige børn en dejlig kone (næsten altid) mit eget hus det kan ikke blive bedre men jo jeg har igen i år lavet en omsætning over 1 mil og jeg er kun mig selv og intet varelager de eneste udgifter jeg har er min bil og min kone så livet er sgu dejligt og som en rigtig iværksætter så sider jeg hver dag og kigger om der ikke skulle dukke den helt rigtige forretning op for mig for man bliver vel aldrig helt tilfreds til alle man kan hvad man vil det kan godt være at det ikke lykkes første gang men bliv ved for hvis du tror på det så skal det nok lykkes
men god jul
venlig hilsen jannik seehusen
|
en jule hilsen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Rigtig god jul til dig også. Du får da travlt til næste år - hvis du skal overgå din succes liste. Men det er jo nødvendigvis heller ikke dårligt :-) |
Hej Jannik ! Dejlig læsning der motivere omgivelserne for indsats og gåpåmod - flot gået og måske er der en mulighed for dig til yderligere forretningsudvikling og indtjening se mit link www.JOMACompany.dk Til alle andre Aminoer - I ønskes herfra en glædelig jul og et lykkebringen nytår! Held følger gerne af indsats - jo mere indsats dets mere held Hilsen john
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)