Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pacsoft, smartsend og epay, opsætning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter.

Jeg har lidt problemer med et par af de tilkøbs produkter som findes der ude.

Jeg oplever problemer med opsætningen af følgende produkter:

Smartsend/pacsoft og epay.

Først til smartsend/pacsoft. jeg kan ikke så min shop til at poppe op med rude hvor jeg kan vælge afhentningssted.

jeg har fået en hook fra smartsend, men ved simpelthen ikke hvor jeg skal indsætte den, jeg syntes at det er svært ikke at være IT mand og skulle selv rode med dette, jeg mangler guides.

vedr. Epay, så mangler jeg visa kort logoer mm. og guide til hvordan jeg sætter dem ind.

Jeg har udfordringer med at det hele snakker sammen, men håber at når smartsend virker så kører det.

er der nogle kloge hoveder her inde som har oplevet lign. og har tid til at guide mig, eller på anden måde hjælpe mig med at få det til at spille ordenligt, så jeg kan få åbnet for min shop.

jeg bruger wordpress, med en woocommerce shop.

på forhånd mange tak.

Hilsen Heini Hansen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heini 

Jeg kan desværre ikke give dig et konkret svar ud fra din mail, da du ikke angiver en konkret problemstilling, udover at det ikke fungere :-) 

Vi har stor erfaring med netop disse integrationer - Så vi kan højst sandsyngligt yde dig assistance til at komme i gang. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvor du redegør for de problemer du konkret møder. Så vil jeg høre min tekniske partner, eller vores udvikler, indtil mulige løsningsforslag. 

Hav en rigtig god aften :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)