Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADTRADE.DK

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kender denne "forretning" ?

Har en god ven som har handlet med personen på QXL - samme Gucci varer ... Han og flere andre QXL bruger (17 ialt) har bestilt og betalt - men aldrig fået varen ... QXL "kører" en sag mod ham.

Umiddlebart synes jeg deres mangler info på deres hjemmeside ,... for at de kan anvende dankort ..

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:15

Det er jo så løgn.
Der er ikke 17 som ikke har modtaget varer. Der er et par enkelte, pga. restordre, og de har valgt at vente på deres varer. Enkelte har valgt at få pengene tilbage.
Qxl kører nu heller ikke sag mod os.

Hvilken info mener du der mangler for at afvende dankort ?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:30

Adtrade:

Det er jo så løgn.
Der er ikke 17 som ikke har modtaget varer. Der er et par enkelte, pga. restordre, og de har valgt at vente på deres varer. Enkelte har valgt at få pengene tilbage.
Qxl kører nu heller ikke sag mod os.

Hvilken info mener du der mangler for at afvende dankort ?

Du skal blandt andet oplyse cvr-nummer, hr.

// Jesper Skov

Tilmeldt 19. Aug 05
Skrevet kl. 15:35

Dvs alle som har handlet med dig via QXL er tilfredse ? Har fået deres varer - afventer restorder eller har fået deres penge retur ?

Mht en indløsningsaftale, så stiller PBS en del "krav" til forretningen ... blandt andet skal man oplyse hvem man er inkl. ens CVR nr ... dertil noget omkring de lovpligtige forhold .... Kan ikke lige huske det hele, men det fremgår af aftale dokumentet - men ellers tjekker PBS også ens side for forholdene ...

Jeg undrer mig bare over www.adtrade.dk ... synes der mangler flere af disse basale oplysninger ...

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:04

basco:
 Mht en indløsningsaftale, så stiller PBS en del "krav" til forretningen ... blandt andet skal man oplyse hvem man er inkl. ens CVR nr ... dertil noget omkring de lovpligtige forhold .... Kan ikke lige huske det hele, men det fremgår af aftale dokumentet - men ellers tjekker PBS også ens side for forholdene ...

Nu forholder det sig altså sådan at ACTRADE.DK ikke tilbyder betaling med betalingskort gennem deres side. De tilbyder betaling gennem, læs gennem, ewire med betalingskort.

Dog overholder de ikke retningslinierne som de har accepteret da de tilmeldte sig ewire:

"LOGO
Alle betalingsmodtagere er forpligtet til at anvende det grønne ewire logo på deres hjemmeside. Logo kan downloades sammen med opsætningsdetaljer eller kode. Der må ikke anvendes logo for andre betalingsmidler uden efter aftale med de relevante udstedere."
- lånt fra ewires betingelser.

Tilmeldt 19. Aug 05
Skrevet kl. 16:22

Korrekt ... ADTRADE.DK anvender ikke PBS men ewire ... og ewire har lidt andre krav til deres kunder.

Men derfor skal ADTRADE stadig oplyse hvem de er - vilkår - etc ... Mener det er Forbrugeraftalerlovens § 11.

Uanset hvad ... er det vel god skik at man oplyser hvem man er Smile

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 16:45

Det er jo altid en glimrende idé at have forretningsnavn, adresse, telefonnr, email og cvr-nr. på sin side.
Det gør også siden mere troværdig!!!!!

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49

Hejsa.

Beklager meget, at jeg skriver på et så gammelt emne som dette, men det er vigtigt for mig.

Igår aftes oprettede jeg en bruger på QXL for at sælge nogle af mine gamle bøger, som jeg har haft liggende i nogle år.

Dagen efter, i dag, havde QXL lukket min profil. Jeg henvendte mig til kundeservice for at høre nærmere, og fik at vide, at jeg åbenbart havde haft en bruger førhen, som hed AD-Trade. Denne bruger er mig komplet ukendt og har aldrig hørt om det før. Fik at vide, at vedkommende har solgt 2 gucci-produkter via QXL, men som aldrig blev leveret. Fik yderligere at vide, at profilen blev oprettet i 2007 i september. På det tidspunkt har jeg været 13 år.

QXL mener, at jeg er den tidligere AD-Trade, da bl.a. mit navn var et sammenfald med vedkommende. Mit fornavn er Bastian, hvilket er et sjælendt navn i Danmark. Mit mellemnavn er endnu mere sjælendt end mit fornavn, og jeg er nok den eneste i Danmark der hedder det, som jeg hedder. QXL siger, at de har FLERE sammenfald end blot mit navn, hvilket gør mig meget bekymret, da det umuligt kan være et tilfælde.

Jeg henvender mig derfor til her herinde for at høre, om nogen af jer har nogen som helst information om AD-Trade? QXL nægter at give mig flere oplysninger om vedkommende.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:58

Lugter langt væk af idenditetstyveri... 

Tongue Tied

P.s.

QXL har bestemt heller ikke noget godt ry... der har været mange emner oppe omkring dem i medierne, og de tjekker bestemt ikke deres kilder når der sælges eks. diamanter o.l.

Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:13

Hvad gør jeg så? Ringede til politiet for godt en time siden, men fik at vide det nok bare var et tilfælde... lyder bare som et alt for sindsygt tilfælde til at være sandt! Hvis politiet i første omgang nægter at hjælpe og QXL ligeledes, hvad så? Tongue Tied

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)