Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig Markedet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hjælp, Vi vil ind på boligmarkedet.
Vi mangler altså en meget vigtig ting for at få lejere og udlejere til at bruge vores sider. det er "de første lejligheder". Folk plejer at mangle aktivitet på en hjemmeside, før de selv gider at være aktive derpå. Det er nemmere med et debatforum eller chat, el. lign.
Vi står så og er blevet færdig med vores Boligannonce side, men vi mangler de første. Lige nu har vi, pga. vores AdWords 10-30 besøgende om dagen. Men siden står næsten blank. og det er jo KLART det skræmmer folk væk.

Så er det de bedste amino'er kommer flyvende med deres idéer. Må vi kontakte med mail firmaer' og fortælle dem om vores idé. Eller skal vi bare Blaste vores AdWords..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:06

Ja luk siden...

Jeg annoncere selv via nettet med mit selskab og du er for sent ude, der er veletablerede spillere der er større og mere prof med 100 gange så mange besøgene, og selv de har det svært..!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:19

Makker, det indlæg kan jeg så desværre ikke bruge til noget da du tydeligvis ikke besider en meget vigtig iværksætterstyrke..
Der er altid plads til en mere makker. det er bare om hvordan man gør det. ?og hvem siger jeg skal være millionær på denne side. Jeg har udviklet den sammen med en ven fordi alle andre boligsider i landet koster det 4-500kr at komme i kontakt med mægleren. og det gider jeg sku ikke være med til
- Så du kan godt pakke sammen med det der semi-jantelovs noget.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 01:49

Måske kunne du prøve at slå op i nogle af de etablerede trykte medier hvor man finder boliger til udlejning. Hvis du så der kan finde en "prof" udlejer, så kunne du måske give dem et ring og høre om de kunne tænke sig at blive listet på din side også (med chance for at blive afvist som annoncehaj).

Det er klart at de første er de sværeste, men hvis du f.eks. kan få foden indenfor hos en udlejer med mange boliger, så kan det da tænkes at det kunne begynde at give en løbende tilføjelse af nye boliger. Det kunne også være at du kunne lande en aftale med en af de udljere der bygger nye store lejlighedskomplekser, og så få 100 lejligheder ind i ét hak. Det vil selvfølgelig give en bestemt geografisk profil fra start, men måske kunne det kickstarte nye brugere?

Er der et bestemt geografisk område I satser på? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:56

Vi satser helst på hele landet, Self. Men det ville ikke gøre noget at det var nogen fra Odense. Overvejer at hoppe på den tohjulede og cykle ud og finde nogen.
Ville være rigtig kedaf at blive anset som annoncehaj, Især da det er gratis og helt uden binding  mm.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 02:05

" Gratis og helt uden binding". I dette tilfælde er det reelt nok, men problemet er at så snart du siger det i en telefon, så tænker folk "Det har jeg set i Rabatten/Kontant", og så smækker de på ;-)

Men det med cyklen er nok ikke nogen dum idé. Få fat i et par boligforeninger. Måske var det ikke dumt at satse på Odense som en start. Det er trods alt vigtigt at både lejere og udlejere kommer fra samme sted... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 02:33

Tror også helt klar fysisk møde giver folk mere troværdighed. Det hjælper nok ikke så meget at markedsføre Via. Feks adwords uden noget startop indhold. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 02:40

Der står intet om hvem der står bag siden på denne, ingen kontaktoplysninger jeg lige hurtigt kan finde, og intet om hvorfor det er en fordel for lejer og udlejer at finde hinanden på din side, fremfor på de mange andre boligformidlingssider der findes på nettet.

Hvis du vil have snuden indenfor, på et allerede tætpakket marked, så må du finde en måde at skille dig ud fra flokken.

Det vil ydermere være en idé at fortælle en bruger der søger på siden at der ikke er noget svar på søgningen hvis der ikke findes resultater, tænk i brugervenlighed, brugervenlighed og brugervenlighed.

I har ikke mange sekunder til at fange en potentiel ny brugers opmærksomhed før denne zapper videre til næste boligside. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 02:42

Anders, Ja Ja det hele er lavet. det virker bare kun hvis der er indhold. Jeg ved godt alt det der. Det er slet ikke det tråden handler om. Det er de første gyldne, jeg skal have.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:48

Simon Elkjær:

Anders, Ja Ja det hele er lavet. det virker bare kun hvis der er indhold. Jeg ved godt alt det der. Det er slet ikke det tråden handler om. Det er de første gyldne, jeg skal have.

Kan man kun se kontaktoplysninger hvis der er indhold??? Uanset hvad det er der kun virker når der er indhold, så har du fået et input fra Anders om at din side fremtræder uprofessionel. Måden du får de første gyldne på er bla. ved at fremtræde professionel. Hvor fedt er det at få en god kontakt, og så dropper de dig fordi de ikke synes hjemmesiden fungerer når de tester? Så uanset om du erkender at tråden handler om disse ting eller ej, så ER de en del af svaret.

Men du kan jo overveje at låne indhold fra nogle af de andre sider.Så kan du altid redirekte dem over til konkurrenten når de viser interesse. Det vil booste dit indhold til en start.

/Jesper

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)