Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig Markedet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Specielle iværksætterånd? Nej det som bare fordi du er 7-8 år for sent ude, jeg er sku ked af det, men jeg er mere realist end du skriver - "Så du kan godt pakke sammen med det der semi-jantelovs noget"? Nu har jeg udlejet små 200 - 250 boliger de seneste 5-6 år. Men jeg skal da gerne uddybe.

De sider hvor man betaler 300-500 kr. for medlemsskab, det sikre at brugerne rent faktisk bruger siden.

Jeg siger det fordi vi har brugt 20 - 30 forskellige sider, gennem tidernes løb. Og de eneste som virker er lejebolig.dk, og tildels den blå avis de er de eneste der har høj nok aktivitet. Det jo godt nok, at du ikke skal tjene penge, for det kommer du heller ikke til. (ikke så godt for dig) Men hvis man sætter noget til leje skal der være svar fra mindst 5-10 forskellige i segmentet indenfor 14 dage, ellers er det videre til næste, som man også har annoncer på, det koster penge at have tomme lejligheder.

Hvis du sakser fra andre sider, og de finder ud af det, så bliver du lukket, medmindre du har deres tilladelse, det skete for et par stykker, de er nu lukket. Plus hvis brugerne finder ud af, at det ikke er dine boligere så bliver de sindsygt tossede, det også sket mange gange før. Det jo ikke en videre original ide, så det undre mig du ikke har undersøgt det.

Og øh du får aldrig nogle store selskaber til at smide deres "100" lejligheder på din side, hvis det tager dig bare 1 mdr. mere end de store at udleje dem, så taber de rigtig rigtig mange penge!

Men held og lykke, du ved ikke at du ikke kan flyve, det måske din force.

Så måske lykkedes det. Du ønskes alt det bedste herfra, men jubel optimismen kan I roligt pakke væk.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:36

Som sagt så er ingen intentioner om andet end at det skal være forskelligt fra de andre mht. omkostninger.

Ja. det er rigtigt jeg mangler kontaktoplysninger, De kommer Enten efter jul eller i det nye år. Det med den skal sige der ikke er noget der opfylder ens kriterie kan den kun, Hvis den har noget at trække ud fra og sige det ikke matcher.
Nå, Ja det kan jo godt være vi skal sætte os ned og skrive en hel masse ned om hvorfor vi eksistere osv.
Btw. Så når de første 10 + annoncer er på siden bliver der smidt markedsføring i det.kun fordi vi begge har de penge ekstra. vi lige vil bruge på det.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:41

Simon Elkjær:

Anders, Ja Ja det hele er lavet. det virker bare kun hvis der er indhold. Jeg ved godt alt det der. Det er slet ikke det tråden handler om. Det er de første gyldne, jeg skal have.

Det var da godt nok en yderst arrogant måde at håndtere kritik og gode forslag til ændringer, der måske kan være med til at din side virker mere seriøs og dermed måske kan få et par annoncører i stald.

Som bruger er jeg fløjtende ligeglad med om der er indhold eller ej på siden, når jeg søger vil jeg have et svar på om der er noget der matcher eller om der ingen svar er fundet, det kan ikke være meget mere end en enkelt linje kode der skal rettes for at returnere et "ingen boliger fundet" ved et tomt svar..

God Jul og held og lykke med projektet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:58

Ja det virkede måske lidt arrogant. Men det er de småfejl der for mig lige nu er irrelevante. Men det kan jo godt være det er det som gør forskellen.
Jeg holder ferie nu. så debatten er lukket julen over.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)