Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogførings program til tøjbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 😊
Min kammerat har lige åbnet tøjbutik, så søger derfor gode råd til hvad for et bogførings program han skal bruge?? Det må meget gerne være gratis eller billigt, da han lige har åbnet og skal spare så meget som muligt 😊

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero.dk er godt, gratis og nemt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero også herfra. Vil dog nok sige, at åbner man tøjbutik, så skal 250 kr om måneden til godt program da meget nøje ses som en hindring. Der skal det afgørende være, at få så mange funktioner med, at hverdagen bliver let - så vælg PLUS som Amino bruger

OM kammeraten så klarer at få regnskab korrekt fra dag 1 i butik med kasse, kort osv - kan være stort ? men så bør denne nok give lidt til en online bogholder der hjælper godt i gang. Det er ærgerligt at gå død på kiks i moms og skat, når først man er så langt, at man åbner butik

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det vil jeg undersøge lidt mere 😊

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja havde nemlig undersøgt noget hvor han kunne få kasseapperatet med i bogførings program, men han har ikke fået det hele ip at køre. Så først gælder det om at få det op og køre, også må han starte med et gratis bogførings program så må han skifte over når han lige har det hele oppe at køre 😊

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mariajl:
gså må han starte med et gratis bogførings program så må han skifte over når han lige har det hele oppe at køre 😊
det er ikke lige til at skifte program altså - hele balancen skal over og man står med to regnskaber til skat - det er noget værre rod og noget man normalt skal holde sig til ved et årsskifte

Gør det rigtigt fra start det her, få det der skal til, hverken mere eller mindre, det andet er som at tisse i bukserne for at holde varmen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)