Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtaftale - hvordan og hvilken?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg åbner snart webshop, og i den forbindelse skal jeg have mig etableret mig en fragtaftale. 

- Derfor er mit spørgsmål; Hvordan gøres dette billigst?

Jeg har set på CoolRunner, Shipbeat samt Pakkelabels.dk, men disse virker relativt dyre, idet en pakke leveret til adresse i DK koster omtrent 50 kr. at sende?

Hvordan har I gjort det? Er det billigst blot at lave en aftale med enten Post Danmark eller DHL?

Mange hilsner og tak på forhånd!

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du får noget der er meget billigere end de 3 du nævner. Med mindre at du kan lave en aftale selv med Post Danmark, og sender en hel del pakker så du kan få en god aftale hjem.

Jeg bruger selv Coolrunner og Shipbeat, og er godt tilfreds med dem begge.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for god respons 

- Som jeg ser det, er www.pakkelabels.dk den billigste løsning af de tre?

Vh.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ikke selv pakkelabels, så det kan jeg ikke svare på. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashionguy123:

Hej Amino

Jeg åbner snart webshop, og i den forbindelse skal jeg have mig etableret mig en fragtaftale. 

- Derfor er mit spørgsmål; Hvordan gøres dette billigst?

Jeg har set på CoolRunner, Shipbeat samt Pakkelabels.dk, men disse virker relativt dyre, idet en pakke leveret til adresse i DK koster omtrent 50 kr. at sende?

Hvordan har I gjort det? Er det billigst blot at lave en aftale med enten Post Danmark eller DHL?

Mange hilsner og tak på forhånd!

Der er mange forskellige leverandøre og endnu flere til at vælge dem.

Nogle af de store elektronik kæder i Danmark som jeg køber fra sender typisk med GLS eller UPS, hvor fragten indgår i prisen.

Nu ved jeg jo ikke hvor mange pakker du sender, men alt er til forhandling, hvis du da ellers har noget at forhandle med.

Hvis du sender mange pakker om dagen/ugen/måneden så kan du jo forhandle en god aftale hjem hos et af selskaberne.

Men hvis du ikke sender så mange pakker må du vælge en fra prislisten, jeg synes personligt at Coolrunner lyder lovende.

Fra København K
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Send24 - Nem og billig pakkeservice Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionguy

Jeg tillader mig at gøre opmærksom på vores pakkeservice Send24 - hvis du kan bruge den?

Vi har kun een pris på 10 kroner x moms for pakker op til 5 kg

Vi kører fast i Storkøbenhavn (og Malmø) - og udvider snart til andre områder også.

Okay - vi har faktisk 2 priser. Hvis du vil sende samme dag (dine kunder vil elske det) - så koster det 40 kroner - leveret helt hjem til døren.

Sig til hvis jeg kan hjælpe?

Venligst

Jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Send24

lidt useriøst at tilbyde pakker til 10 kr. Pr. Stk.  Det vil på ingen måde  økonomisk lade sig gøre,men de time lønninger vi har i Danmark - bruger i børnearbejde?

Fra København K
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Send24 - Nem og billig pakkeservice Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det skal hurtigt beklage, hvis det opfattes som useriøst.

Lidt om os. Selskabet er startet af mig selv tidl. forretningsudviklingschef i PostDanmark. Jeg er bl.a. ophavsmand til de vægt volumen baserede priser som I får i dag - og det beklager jeg også :-)

Jeg tog et dybt kig på kæden og så forbedringer i alle led. De 10 kroner er billigt - helt korrekt. Vi har lagt vores betaling til kæden åbent frem (givetvis de eneste som gør det)

https://send24.zendesk.com/hc/da/articles/205688491-Betaling-for-opgavetyper

Vi øremærker 7,5% til sociale formål og køber CO2 kvoter svarende til vores kørsel.

Hvis jeg skal sige noget til Jer webshops derude - så er det at I har betalt en overpris meget meget længe....

Jeg håber jeg kan hjælpe Jer

Venligst

Jan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man googler står de som konkurs og på proff. Står der de er under tvangsopløsning.

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)