Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtaftale - hvordan og hvilken?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne forestille sig at de har været for billige. Blot en tanke.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det var jo det jeg skrev i mit tidligere indlæg af det virkede totalt useriøst med en pakkepris på 10 DKK for en pakke op til 5 kg.

Der er godt nok nogen der er lidt for naiv her, hvis de tror man kan udbringe pakker til den pris!   Det skal ikke meget hovedregning til at regne ud at det simpelthen ikke kan lade sig gøre,  lad os antage at en et bud kan udbringe en pakke hvert 4½ minut pakke ud, så kan der udbringes ca. 13,3 pakke pr. time.  13,3 X 10 DKK  =  133 DKK pr. time i indtægt.  Det vil jo ikke en gang nok til at dække postbuddets løn!  udover det kan man tilmed læse i Send24 svar til mig at de øremærker 7,5 % til social formål og køb af CO2 kvoter.

Ejeren af  send 24  var jo også tidligere foretningudviklingschef i Post Nord -  Det taler jo ligesom for sig selv!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammel debat - men hvilke fragtaftaler virker godt nu.

Vi har brugt pakke.dk men må sige at servicen er faldet kollosalt og så at sige hver gang man sender kommer der nogle fantasiekstraudgifter som der ikke gjorde for år siden

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
hvilke fragtaftaler virker godt n

Umuligt at svare på uden af vide hvad dit behov er, paller, pakker, internationalt eller nationalt ??

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

BroncofanDK:
hvilke fragtaftaler virker godt n

Umuligt at svare på uden af vide hvad dit behov er, paller, pakker, internationalt eller nationalt ??

Ja undskyld - 90% internationalt (Nordamerica, Europa incl øst, Asien og pakker!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Link logistics kunne være et rigtigt godt bud.

Har sendt dig en privat besked.

Hilsen

Ravn

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)