Det overrasker mig overhovedet ikke at Hr. deMib tjener penge på at true folk med retssag ;-) Men for nu lige at lukke fnidderen omkring hvorvidt indlægget må være her eller ej: Lad Amino om det, Mikkel... eller vil du føre sag for VG.no ;-)
Lasse |
> Det overrasker mig overhovedet ikke at Hr. deMib tjener penge på at true folk med retssag ;-)
Næhh, og det overrasker mig ikke at MLM-folk skider på lovgivningen :)
Det er ikke mig der har opfundet Ophavsretsloven, men den er der for at beskytte værker som folk har rettighederne til - som det forholder sig med den artikel du ulovligt har kopieret, og med mine egne skriverier. Hvis folk stjæler fra mig, ja, så sender jeg det til min advokat. Jeg kan ikke se der er noget underligt i det. Det underlige her er, at du nægter at overholde den klare besked avisen giver på siden + Martins regler for Amino + Ophavsretsloven i almindelighed. Det forstår jeg ikke helt ...
Om den Norske avis vil kræve erstatning for din ulovlige kopiering er helt op til dem - jeg er ikke advokat for dem. Faktisk er jeg selt ikke advokat - det er derfor jeg overlader sagsbehandlingen til min egen advokat der er kyndig på området.
Jeg synes dog du burde have ydet Martin den respekt at overholde de regler der i debatten og i øvrigt undlade at stille Martin i en situation der kan ende med at koste ham en masse penge. Det synes jeg ikke er rimeligt - men sådan er vi jo så forskellige. Personligt synes jeg bare det er underligt at du ikke gider respektere Martins meget rimelige krav her ...
Iøvrigt skal det bemærkes, at Martin skam også har gjort brug af samme Ophavsretslov dengang han var på Jubii. Der var masser der også stjal deres indhold og dem gik Jubii naturligvis efter - meget rimeligt.