|
Hej Mange tak for de gode input. Det er ikke julemanden, det er skam en chef fra det virkelige liv. Det er en nær bekendt, som har denne som leder - eller de leder efter lederen i dette firma Ja man undres men det er sådan det er, og som den nær bekendte så siger, ja jeg må jo holde ud så længe jeg kan... Endnu engang god jul - godt nytår M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
Det lyder næsten som mig, du beskriver hehehe !
> 1. Holder ikke MUS-samtaler.
Nej, jeg snakker ikke mned mus - jeg nakker dem!
> 2. Holder ikke lønsamtaler, men kommer med et løndiktat en måned og 20 dage efter den dato, der er aftalt i medarbejderens kontrakt.
OK, jeg holder lønsamtaler - og normalt til tiden, men i sidste ende er det sgu da også medarbejderne selv der må komme og argumentere for hvorfor de vil have mere i løn, og hvor meget. Og det behøver da ikke nødvendigvis at skulle begrænset af sådan en gang betonkommunistisk årlig "lønsamtale". Argh, den slags stive systemer får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig - det skriger på HK, overenskomster og alt, alt, alt for meget papirarbejde :)
> 3. Der cirka 2 dage om ugen kører til møde ude i byen hos bestemte kunder, og medarbejderne opdager, at han slet ikke er på de steder, han har oplyst.
Medarbejdere der mener det er deres opgave at spionere på chefen, for at finde ud af om han er der hvor han siger, de har for lidt at lave til at beholde jobbet!
> 4. Der bliver hjemme fra jobbet, fordi der er røget en rude i huset, og må vente på glarmesteren
Igen, hvis medarbejderne synes det er deres opgave at holde styr på chefen, så kan jeg slet ikke forstå de er der hvor de er.
Brok, brok, brok og brok. Sorry guys, men hvis det er det man synes man er ansat til, så hører man ikke til hos mig :)
Bliv gratis medlem