Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type chef er dette?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvilken type chef er dette? 1. Holder ikke MUS-samtaler. 2. Holder ikke lønsamtaler, men kommer med et løndiktat en måned og 20 dage efter den dato, der er aftalt i medarbejderens kontrakt. 3. Der cirka 2 dage om ugen kører til møde ude i byen hos bestemte kunder, og medarbejderne opdager, at han slet ikke er på de steder, han har oplyst. 4. Der bliver hjemme fra jobbet, fordi der er røget en rude i huset, og må vente på glarmesteren - han står i spidsen for 20 personer på jobbet. Ja der er tale om den samme chef, kom gerne tilbage med, hvilken type han er! Efter 10 indlæg fra jer kommer jeg med min mening =:P God jul og godt nytår.. M.v.h. Stones www.swhandel.dk Dit e-byggemarked
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:08

en chef der ikke gider sit job længere....

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:07

Tænke tænke... det må være et trick spørgsmål, for ellers er svaret ret enkelt... hmm

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:15

Er det mon julemanden? :-) 

// Jesper Skov

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:31

Enten en chef som er totalt udbrændt, eller trænger akut til nogle leder-kurser. Eller også så er der et eller andet helt galt med min opfattelse af indlægget....

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:56
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:57

Hmmm...

Der kan jo næsten ikke være tale om en iværksætter, for vi plejer jo at være meget dedikerede i egen virksomhed.
Jeg gætter på en direktør/chef der er ansat af en ejer/bestyrelse som ikke har en særlig god følelse med hvad der sker i virksomheden og derfor bare stoler blindt på direktøren, når denne siger at alt går godt...

Eller der er tale om et trickspørgsmål og du snakker i virkeligheden om julemanden Big Smile 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:12

Stones:

- han står i spidsen for 20 personer på jobbet.

Sidst jeg tjekkede, så havde julemanden brug for mange flere nisser end 20 hvis han skal nå jorden rundt og dele gaverne ud.... :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:24

Brian Brandt:
Sidst jeg tjekkede, så havde julemanden brug for mange flere nisser end 20 hvis han skal nå jorden rundt og dele gaverne ud.... :-)

Hvordan kan du være så sikker på dette? Der er generelt mangel på arbejdskraft og at skaffe medarbejdere på Grønland/Nordpolen/Finland er nok ikke jordens letteste HR opgave.
Dertil skal der optimeres i driften alle steder for at stille stakeholderne tilfredse. Enhver overflødig medarbejder må og skal bortrationaliseret asap, såfremt man ikke forventer en ekstra stor ordretilgang inden for en overskuelig periode (og Julemanden kender vel ordrebogen ud og ind - den har indeholdt det samme lige siden Coca Cola skabte ham).

Hvor ofte checker du i øvrigt ind på Julamanden? Og hvorfor? Og siden du tilsyneladende gør det, kan du så ikke give svar på det altid omdiskuterede spørgsmål; bor han på Grønland, Nordpolen eller i Finland?

Big Smile 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:57

boede han egentlig ikke i Rusland eller sådan noget...

Det var da oppe i medierne, at den korteste rute for ham, hvis han skulle nå alle steder i løbet af en dag, så var det der fra...

men jeg kan ikke lige finde det....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)