|
|
en chef der ikke gider sit job længere....
Debat
|
|
|
en chef der ikke gider sit job længere.... |
|
Tænke tænke... det må være et trick spørgsmål, for ellers er svaret ret enkelt... hmm /JJ |
Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!
|
Enten en chef som er totalt udbrændt, eller trænger akut til nogle leder-kurser. Eller også så er der et eller andet helt galt med min opfattelse af indlægget.... |
|
Jeg er ikke helt sikker på hvilket svar du søger, men jeg søgte selv på min chefs væremåde og fandt så dette: http://bst-nord.dk/vaerd_at_vide/naar_chefen_er_psykopat/ Jeg må sige at den beskrivelse sad lige i skabet Mvh. |
|
Hmmm... Der kan jo næsten ikke være tale om en iværksætter, for vi plejer jo at være meget dedikerede i egen virksomhed. Eller der er tale om et trickspørgsmål og du snakker i virkeligheden om julemanden |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Sidst jeg tjekkede, så havde julemanden brug for mange flere nisser end 20 hvis han skal nå jorden rundt og dele gaverne ud.... :-) |
Hvordan kan du være så sikker på dette? Der er generelt mangel på arbejdskraft og at skaffe medarbejdere på Grønland/Nordpolen/Finland er nok ikke jordens letteste HR opgave. Hvor ofte checker du i øvrigt ind på Julamanden? Og hvorfor? Og siden du tilsyneladende gør det, kan du så ikke give svar på det altid omdiskuterede spørgsmål; bor han på Grønland, Nordpolen eller i Finland?
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
boede han egentlig ikke i Rusland eller sådan noget... Det var da oppe i medierne, at den korteste rute for ham, hvis han skulle nå alle steder i løbet af en dag, så var det der fra... men jeg kan ikke lige finde det.... |