Jeg har en website der http://mllrecording.com og den vil jeg meget gerne have så højt op af listerne på google når jeg skriver: lær at spille guitar. Er der nogen der ved hvordan? ville det være en stor hjælp, hvis i gad og smide en kort besked her i tråden om hvad jeg skal gøre. MVH Mads Liechti/MLLrecording |
Hej Mads
Jeg tror vi er mange der til tider ville ønske at vi igennem en kort besked/indlæg ville kunne skrive hvordan du hurtigt og nemt får succes i Google. Sådan er virkeligheden desværre ikke..
Først og fremmest skal du have klargjort dig hvilke ambitioner som du har i Google. Dette gøres ved at finde frem til de søgeord som du mener vil skabe værdi for dig. Dernæst kan du måle deres potentiale i Google AdWords keyword planner.
Når dette er gjort kan du begynde at analysere på konkurrencesituationen på de enkelte søgeord. De søgeord med hård konkurrence kan du måske med fordel vente med at gå efter til du er begyndt at opnå trafik fra "lettere søgeord".
I alt sin enkelthed handler det om at skabe en masse værdifuld indhold på din hjemmeside. Tekst, tekst, tekst og billeder med de rigtige tags. Husk at lav en god struktur på H1, H2 osv. Samtidig bør du huske at få skrevet dine metabeskrivelser og SEO titels, således at du selv kan styrer din kommunikation i Google.
Du er velkommen til at skrive til mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk til en uforpligtende sparring omkring dine muligheder.