Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webplatform med x antal brugere. Hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København, NV
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er igang med et projekt der skal have en webplatform kørende.

Det skal fungerer som en normal hjemmeside, men have et privat login. Således at bruger a og b og c og d hver især får forskellige brugere og adgangskoder og hver især kommer ind på deres eget private forum. De kan invitere x antal folk til dette forum og herefter kan kun dem der er en del af dette login og forum se hvad der blevet skrevet.

Er der nogen der har en idé om hvad det koster at få lavet siden og hvor store omkostninger er kan være / er forbundet med dette?

Mvh

Mika Hedgaard

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:28

Hej Mika

Måske kan du benytte WordPress CMS. WordPress har et eksisterende brugersystem, som udfra din korte beskrivelse måske kunne løses herigennem. 

Hvor mange brugere regner du med skal bruge din "webplatform" ?

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med en udpensling af dine ønsker og behov. Gerne en kort beskrivelse omkring din forretningsidé. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:50

Hejsa Mika

Som Simon er inde på så kunne du sagtens få lavet en sådan løsning i Wordpress, det ville ikke være vanskeligt, der findes også andre muligheder, hvilke der er den bedste for dig afhænger helt af de nærmere detaljer i dit projekt - på baggrund at de oplysninger vi har her tror jeg ikke du skal forvente at der er nogle der kommer med et bud på en pris.

For at kunne give estimat på sådan en opgave er jeg, og nok også de andre herinde, nødt til at have en snak med dig først hvor du fortæller lidt mere om dit behov, på baggrund af det vil du så kunne få et (eller flere oplæg) til hvordan din løsning ville kunne realiseres, og hvad det vil koste.

Du skal være velkommen til at give mig et kald på 3053 1351, så kan vi tage en snak, og jeg kan evt lave et oplæg og en pris til dig

Godt Nytår!

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)