Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af nyt designprodukt på nettet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en vasketøjsbeholder i et nyt og unikt design - og tiden er nu endelig inde til at markedsføre den!

Produktet er et såkaldt "high-end" (altså dyrt) og henvender sig til design- og kvalitetsbevidste forbrugere. Vejl. udsalgspris ca. 2000 kr inkl. moms.

Jeg overvejer kraftigt at sælge den via nettet, simpelthen for at gøre den mere økonomisk tilgængelig - og derigennem sælge flere. 

MEN, kan man sælge et nyt ukendt designprodukt via nettet til en relativ høj pris? Der er en del der fortæller mig at det kun kan lade sig gøre hvis man allerede har et brand og forbrugeren kender produktet. På den anden side, har jeg lige læst om en som sælger egne køkkener via nettet, såh...

Jeg overvejer også at sælge via andre netbutikker parallelt med min egen. I så fald, hvordan skruer man prisstrukturen sammen? Dvs. hvad skal en netbutik typisk have i avance, hvis jeg holder lager?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:51

Det vil blive rimelig svært at sælge enkelte produkter over nettet folk ikke kender som er i den høje ende... men lad det ikke slå dig ud...

Jeg tror på det kan lade sig gøre, hvis man får sat en ordentlig hjemmeside op, der beskriver produktet i mindste detalje, både tekst og billedmæssigt... og så skal du henvende din hjemmeside til en bestemt målgruppe, nok de lidt mere design-orienterede personer... og du skal nok ikke regne med alt for mange salg, da du bliver lidt af en niche, men 10 om måneden er jo også nok i første omgang...

Avance er meget forskelligt... den tør jeg ikke rigtig svare på, da det er noget du skal lave et regnestykke på, hvad der kan betale sig for dig... Du skal se på dine samlede omkostninger ved det....

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:18

Jeg er helt enig med Brian.

Stort set alt kan sælges på Nettet, hvis man bare får lagt alle brikkerne på plads.

Een af mine kunder, LIFETIME, som jeg begyndte med at arbejde sammen med i 2002 (de sælger kvalitetsmøbler til børn) er på rekordtid blevet verdensomspændende - de har sågar kontor i Sydkorea og Beijing i Kina.

En del af grunden er, at vi har tænkt utraditionelt. Hvad siger du f.eks. til en løsning jeg har udviklet, hvor folk selv kan oploade et billede af deres barn og så få produceret en personlig sengefront med billedet af deres barn som en del af grafikken i sengefronten. Den er stadig et stort hit på 3 år.

Så du skal ikke sige, at man ikke kan sælge luksus på Nettet Wink

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)