Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem skal man have fat på og hvordan skal man komme i luften hvis man har en webshop som er lavet færdig som man gerne vil have den?
Er det mon bedre at få en til at lave det hele samlet både design og opsætning mht betaling osv?
På forhånd tak for svar.,

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:56

Det er lidt svært at forstå hvad du mener, men jeg opfatter det som om du har en hjemmeside som er færdig. Så er det vel bare at smide den på et webhotel, så den kan komme i luften.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:46

Hejsa, 

Vi udarbejder moderne og professionelle webshops til vores kunder. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Beskriv gerne hvad du sælger, samt om du har specifikke krav til din webshop, udover de basale funktioner såsom opret produkt, betalingsmodul mm. 

Du er velkommen til at tage et kig på vores referenceliste. Her kan du se diverse webshops som vi har udarbejdet på vegne af vores nuværende kunder. Tjek www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Vi kan være behjælpelige med alt fra udarbejdelsen af webshop, hosting, betalingsløsning samt markedsføring

Hav en rigtig god dag :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:39

Hejsa

Der er mange, også herinde, der rigtigt gerne vil hjælpe dig, alle med hvert deres tilbud/teknologi, og det er fair nok.

Du skriver at du skal have lavet webshoppen "færdig", det læser som om at du har styr på hele markedssiden af din shop, dvs hvilke marked/niche, hvordan du vil brande dig osv osv.

Hvor langt er du med selve opsætningen, har du valgt en teknologi eller ?

Mht opsætning, design, osv osv, så plejer jeg at anbefale at du finder en god designer til design, en god Magento mand (f.eks, hvis det er den teknologi du benytter) osv, på den anden side er det jo også en god idé ikke at sprede opgaven på formange hænder - du ved hvis der er to til at dele et ansvar så er der normalt kun 1% til hver Wink

Anyway, hvis du er ny i dette er det en god idé at finde en der er uafhængig som kan hjælpe dig her, måske kender du selv en, hvis ikke, så gør jeg. Det er selvfølgelig ikke gratis, men det er som regel den billigste løsning at få startet rigtigt

Held og Lykke med projektet

//Morten

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:50

Hej

Som en anden har skrevet, så er det lidt svært at forstå, hvad du spørger efter, men i artiklen Min første webshop får du en god forståelse af, hvilke processer der skal udføres for at få en webshop i luften.

kh

Mogens

Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:02

Tusinde tak.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)