Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken prisklasse ligger disse designs i?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Ganske kort; min partner og jeg skal bruge et design til en wordpress side, facebook billede og cover samt et logo.

Wordpress siden skal være en informationsside. Designstilen, der er vi ovre i noget i samme stil som 'Zerif' - et allerede eksisterende theme. Har i nogle grove bud?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:56

Hejsa MrKoncept

Jeg bruger en designer fra Italien til den slags ting, hun koster 210 kr i timen - hvor mange timer der skal bruges er svært at sige - det afhænger jo af hvor mange justeringer der skal laves i forhold til første udkast - men prøv evt at smide opgaven op på Amino Freelancer, så får du nok et par bud eller 10

//Morten 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

I vil kunne få tilbud i mange forskellige prisklasser på denne forespørgsel. Det handler udelukkende om hvilken kvalitet samt hvilke behov I rent faktisk har. 

Jeg vil rigtig gerne høre mere indtil jeres forretning, samt hvilke konkrete ønsker I måtte have til jeres informationside. Herefter vil jeg kunne udarbejde et gennemarbejdet uforpligtende skriftligt tilbud på udarbejdelsen af jeres WordPress hjemmeside, med tilhørende Facebook grafik og logo. 

Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - Angiv gerne jeres tanker ift. hvornår I ønsker at gå i luften med jeres nye løsning :-) 

Zerif temaet er vi i øvrigt fint bekendt med, da temaet allerede benytter de mest gængse plugins som vi dagligt arbejder med. 

Hvis du vil se hvad vi lavet for vores nuværende kunder så er du mere end velkommen til at tage et kig på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Håber på at høre fra dig :-) Hav en god aften. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)