Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trikc tyveri hvordan gør de det og hvad kan vi forebygge med

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har været udsat for et trick tyveri
det er ikke et forsikrings problem, men et spørgsmål til jer 
om i har et forslag til procedure når det er ved at ske, eller informationer om hvad vi skal være opmærksom på.
Der kommer 2 personer  mand dame ind i butikken, en medarbejder er lidt mistænkelig ved dem så de holder en ved kassen, 
de er jo søde nok, køber en flaske ingefær og betaler med 1000 kr.
og får 900 retur, men vil så alligevel ikke have den, medarbejderen er helt sikker på at hun fik en flaske og 900 kr. retur, hun har slået vare korrekt retur på kassen og givet dem 1000 kr tilbage.
Og til optællingen af kassen mangler vi 1000 kr.  det var en dårlig salgs dag pga vejret så der var ikke mange ekspeditioner.
Men hvordan er det de gør?  jeg har tænkt at lave en slags procedure at evt skal der være 2 som er med når der give retur, så har i et forslag og/eller indput.
Det samme skete sidste år der var det bare 3000 kr. 
jeg har 100% loyale medarbejder så det er ikke der.
Tidligere på ugen havde vi 2 som forsøgte at "presse" en medarbejder væk fra kassen, medens den anden stod i baggrunden, men min medarbejder tog en lægte hamemmer vi bruger til at påsætte juletræs fødder  og sagde skrid.
Så smuttede de og vi manglede ikke noget, men en kollega i branchen for juletræer mistede 10.000 kr hele agens omsætning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)