Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster annoncesalg

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have et ordentligt firma til det (der duer til noget), skal du nok regne med 50% ca. - Men 50% af 100 kroner er jo også mere end 70% af 10 kroner på din budlinje :-)

Jeg kender et par ret dygtige firmaer, så hvis du sender mig en pb kan jeg godt hjælpe dig videre hvis du giver mig lidt flere informationer.

/Seb

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kommer lige med et lidt sent indlæg;0)

Der er skam ikke noget galt i at få en provisions baseret opgave, vel og mærket hvis den er salgsbar! Som en anden nævner, er der stor forskel på om det er en let vare at sælge, hvad prisniveauet er på annoncerne osv...

Når man skal give en ansat løn, skal der foruden månedslønnen være husleje, el, internet, telefon, feriepenge, osv. Lad os sige den ansatte skal have 18.000kr i løn, så kommer alle disse ting oveni. Det giver max 25.000kr i omkostninger. Men vi får kun 50% af vores salg i provision. Så der skal sælges for 50.000kr før vi har udgifterne hjemme. Men vi vil også gerne have lidt selv jo;0)

Så ja, iværksættere er sultne efter opgaver, men omkostningerne skal dækkes ind, og det er du ikke sikker på med en provisions opgave.

Håber du fik et lille indblik i telemarketings branchen;0)

Finkena

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)