Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ærlig person til at stå som direktør for mit ApS, idet jeg selv er i RKI.

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Lundeborg
Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læser.Yes

Jeg er stemplet i Danmark idet jeg står i RKI.

Det betyder en masse negative ting for mig, idet jeg gerne vil have min egen virksomhed og på den måde og som den eneste måde, betale min gæld af.

Jeg kan ikke følgede:

Få en bank konti tilknyttet mit firma

Få en aftale med NETS, dvs en dankortterminal

Få bevilling

osv osv

Jeg har nu igennem det sidste år, gjort klar til nye eventyr, men det er umuligt har jeg indset, så længe jeg selv står som ejer af mit firma.

Detfor søger jeg en person der vil lægge navn til og også gerne brain storme med mig, hvis det er områder du har erfaring indenfor.

Jeg starter fra nul, kun med mine ideer og alt hvad jeg køber er selvfølgelig kontant.

Derfor er det ikke det store jeg kan betale dig i starten og jeg håber at du vil gøre det for også at hjælpe en anden iværksætter igang igen. 

Har du lyst til at høre mere, så send din mail eller dit nummer så jeg kan ringe eller ring selv til mig helst mellem 10 - 12 på hverdage. Jeg håber der er et menneske der har lyst til at hjælpe en anden. Jeg ved at jeg vil lykkedes denne gang, så lad det være orderne.

Hilsen og på forhånd tak

En igangsætter

Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:11

Jeg forstår godt din frustration. Jeg er interesseret i, at høre nærmere om det :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Igangsætternu:

Jeg kan ikke følgede:

Få en bank konti tilknyttet mit firma

Få en aftale med NETS, dvs en dankortterminal

Få bevilling

Er du sikker?
En erhvervskonto er jo en juridisk person i sig selv. - Så din private økonomi burde da ikke begrænse dette?

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Lundeborg
Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20

Ja det er svært, for ikke nærmest umuligt at komme igen i DK med en RKI reg i ryggen. Røg i husfælden og enkeltmands firma fælden i 2008.

Hvornår kan det passe dig at høre nærmere ? Gerne imorgen hvis muligt?

Hilsen

Anne-Dorthe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Du skal så være opmærksom på at både banker og NETS ikke bare ser på hvem der er direktør men også på ejerkredsen bag et selskab.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Igangsætternu:

Ja det er svært, for ikke nærmest umuligt at komme igen i DK med en RKI reg i ryggen. 

Jo, men svært og umuligt er to forskellige ting!

Jeg forstår udemærket din frustration. Men jeg at flere banker f.eks. godt vil lave dig en erhvervskonto (bare uden kredit osv).
Og CVR er jeg ret sikker på at du også kan få.

Men har du 50.000 til opstart af et Aps? - Ellers er Ivs jo en mulighed.

Og jeg vil altså mene at du godt kan stifte ivs, selv med en RKI-registrering i ryggen.

Men lad os lige se, hvad der kommer af andre kommentarer.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Igangsætternu:
Ja det er svært, for ikke nærmest umuligt at komme igen i DK med en RKI reg i ryggen. Røg i husfælden og enkeltmands firma fælden i 2008.

Banker mv. vil have ejerinformationer - er ejer RKI registreret, er det ikke nok blot at finde en direktør til selskabet. Du kan muligvis godt snørre NETS, men ikke en bank.

Der findes skumle rådgivere på nettet, der kan oprette selskaber med tilhørende bankkonti til folk som dig - men det er IKKE at anbefale!!! 

Mit råd af en familiær stråmand, som du er meget fortrolig med, der kan eje dit firma til du en dag selv er ovenpå. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Igangsætternu:

Banker mv. vil have ejerinformationer - er ejer RKI registreret, er det ikke nok blot at finde en direktør til selskabet. Du kan muligvis godt snørre NETS, men ikke en bank.

Men hvis du nu har en privatkonto i banken. Og de kender ens økonomi osv. - Så burde de vel også kunne lave en erhvervskonto.
Ikke sikker at de vil, - men de KAN vel reelt godt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Trusted Partner:
Mit råd af en familiær stråmand, som du er meget fortrolig med, der kan eje dit firma til du en dag selv er ovenpå. 

Et godt råd - som også er med til at give beskyttelse mod kreditorer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

En anden løsning kunne jo evt. også være at betale sin gæld, hvis du indgår en velvillig dialog med kreditor og forklarer din situation, samt indgår en betalingsaftale er det typisk ikke noget problem at få dem til at slette dig fra RKI.

Det kræver selvfølgelig at du ikke har opført dig uærligt ... og hvis du har det, ja så har jeg egentlig ikke ondt i røven over at du ikke får lov at starte igen :)

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)