Kære læser. Jeg er stemplet i Danmark idet jeg står i RKI. Det betyder en masse negative ting for mig, idet jeg gerne vil have min egen virksomhed og på den måde og som den eneste måde, betale min gæld af. Jeg kan ikke følgede: Få en bank konti tilknyttet mit firma Få en aftale med NETS, dvs en dankortterminal Få bevilling osv osv Jeg har nu igennem det sidste år, gjort klar til nye eventyr, men det er umuligt har jeg indset, så længe jeg selv står som ejer af mit firma. Detfor søger jeg en person der vil lægge navn til og også gerne brain storme med mig, hvis det er områder du har erfaring indenfor. Jeg starter fra nul, kun med mine ideer og alt hvad jeg køber er selvfølgelig kontant. Derfor er det ikke det store jeg kan betale dig i starten og jeg håber at du vil gøre det for også at hjælpe en anden iværksætter igang igen. Har du lyst til at høre mere, så send din mail eller dit nummer så jeg kan ringe eller ring selv til mig helst mellem 10 - 12 på hverdage. Jeg håber der er et menneske der har lyst til at hjælpe en anden. Jeg ved at jeg vil lykkedes denne gang, så lad det være orderne. Hilsen og på forhånd tak En igangsætter |
Jeg forstår godt din frustration. Jeg er interesseret i, at høre nærmere om det :)