Hej amino'er, Yoyoworld.dk er så småt blevet færdig med undtagelse af lidt tekst og produktbilleder hist og pist, og det kunne være super fedt at få en masse nye input. Selvfølgelig helt generelt, men måske vigtigst af alt til design/struktur, funktionalitet og lignende. ALT kritik modtages med kyshånd. Tak på forhånd :-) KH. Lars |
Hej Lars
Generelt en moderne og overskuelig webshop du har fået udarbejdet. Der er dog stadig noget at arbejde med :)
Hvorfor har du valgt at give din søgefunktion en så central placering? Er det fordi du påtænker at dine kunder har stor nytte af at søge i et fritekstfelt, fremfor en brugervenlig menu? Dine produktkategorier bør altid kunne tilgås let og enkelt - uanset hvor jeg befinder mig på din webshop.
Endvidere synes jeg desværre at dine produktkategorier er gemt for meget af vejen på forsiden. Jeg skulle scrolle ned for at blive præsenteret for udvalget. Overvej at lav en vandret menu, eller et synligt link indtil dit udvalg.
Baggrundsbilledet i siderne er ikke uploaded i særlig god kvalitet. Dette påvirker desværre det generelle indtryk på sitet.
Håber du kan bruge mine kommentarer konstruktivt. God arbejdslyst.