Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBA, Gul og Gatis eller andet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg er i færd med at opstarte en webshop, og er i tvivl om på hvilken platform,  jeg skal udstille mine varer. Har I nogle erfaringen, eller er der nogle statistiker, hvor der sælges mest.  

Jeg skal nævne, at det drejer sig om relativt dyre møbler. I starten der overvejede jeg mellem Gul og Gratis og DBA. Jeg valgte Gul og Gratis, men blev frarådet fra at vælge pågældende grundet den prisklasse på møbler. 

Er der måske et tredige sted, som jeg ikke kender, der er værd at overveje?

www.mpkvalitetsmoebler.dk

Med venlig hilsen, 

Magdalena

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:16

Havde nok søgt mod nogle magasiner - eller samarbejde med møbelforretninger :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:26

Hej Magdalena, 

Jeg synes at din hjemmeside udstiller dine produkter helt perfekt. Lækkert design, som skaber den perfekte online identitet for din forretning. Hvorfor ikke bruge kræfterne på at ramme din målgruppe direkte igennem eksempelvis Facebook annoncering, Google Shopping eller noget lignende? Du gør måske allerede dette? 

Jeg er helt enig i at DBA, Gul og Gratis osv. ikke passer perfekt i relation til dine flotte produkter. 

Smid mig gerne en mail hvis du vil have lidt sparring :-) 

God lørdag!

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 14:59

Simon Børsting Sørensen :

Hej Magdalena, 

Jeg synes at din hjemmeside udstiller dine produkter helt perfekt. Lækkert design, som skaber den perfekte online identitet for din forretning. Hvorfor ikke bruge kræfterne på at ramme din målgruppe direkte igennem eksempelvis Facebook annoncering, Google Shopping eller noget lignende? Du gør måske allerede dette? 

Jeg er helt enig i at DBA, Gul og Gratis osv. ikke passer perfekt i relation til dine flotte produkter. 

Smid mig gerne en mail hvis du vil have lidt sparring :-) 

God lørdag!

Hej Simon,

Tak for dit svar.

Jeg sender en privat besked til dig.

Bedste hilsner,

Magdalena

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:09

Hej

Du kan godt få lidt opmærksomhed på portaler som dba guloggratis.dk etc. Men sådanne sider er primært effektive hvis du er meget prisfokuseret. Husk at de fleste leder efter noget brugt = billigt når de besøger fx dba.dk....

Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)