Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg Selv Pc - Rabat 200Kr I De Næste 24 Timer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Nu tilbyder ithansen også Byg Selv Pc. Og derfor er der en rabat på 200kr de næste 24 timer hvis man bestiller en byg selv computer.

For at få rabatten. Der skriver man 200kr i besked feltet under bestillingen.

Standard PC. Priser fra: 2173,-
Home PC. Priser fra: 3268,-
Gaming PC. Priser fra: 5033,-
Micro PC. Priser fra: 3935,-
Office + Workstation. Priser fra: 3755,-

Mvh. Kim

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 20:30

En gaming pc til 5033 kr...???? Vil de spille minestryger på den? Mit grafikkort alene koster 4500 kr og i min verden får du ingen god gaming pc for under 10.000 kr.

Thansen er en lavpris butik og lav pris og lav kvalitet går typisk hånd i hånd. Når det er sagt så tror jeg da det er et godt tilbud for Hr. Og Fru. Dk som skal have en computer til word, Excel og surfing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:40

Klaus Udbye Agesen:
En gaming pc til 5033 kr...???? Vil de spille minestryger på den? Mit grafikkort alene koster 4500 kr og i min verden får du ingen god gaming pc for under 10.000 kr.

Nu er det ikke alle der er villige til at bruge 4500kr på et grafikkort. Og jo mindre kan gøre det.

Man kan så også inde i indstillingerne vælge at opgradere grafikkortet og så bliver prisen så en anden.

Men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg pt ikke stiler mod at tilbyde computere til 15000kr. Da de fleste mennesker kan nøjes med mindre.

Jeg kører selv med et GTX 570 og spiller af og til lidt Counter strike og er fint tilfreds. Og da jeg købte pc for år tilbage kostede grafikkortet 2500kr.

Men som skrevet så er det ikke alle der vil bruge så meget på en gamer. Så jeg synes det er nogle fine tilbud.

Jeg har da selv mødt en del unge der gerne vil have en der kan games lidt fra. Men som f.eks kun har 6000kr. Så der ville et af disse tilbud måske passe meget godt.

Kim

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 15:57

Som jeg skrev i mit første indlæg Kim, så er der en sammenhæng mellem pris og kvalitet. Lav pris = lav kvalitet.

Du har helt ret i 'de unge' kan nøjes med et billigt grafikkort men pc'ens præstation bliver også derefter. Lavere FPS, færre detaljer, mindre skærmopløsning for at kunne køre stabilt osv osv. Spil som FarCry, Fall Out, Evolve, WoW kan helt sikkert ikke spilles på højeste grafikniveau....måske ikke engang mellemniveau.

Så pris og kvalitet hænger sammen. Der skal nok være et marked for billige pc'er og er sikker på deres produkter er fine.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)