Erhvervsbladet I gennem 8-10 år modtog jeg hverdag Erhvervsbladet gratis. For ca. 1 år siden stoppede det pludselig, med at komme med posten. Jeg har nu talt end del selvstændige, flere fortæller at de har haft samme oplevelse. Nogle fortæller at de stadig modtager det gratis hverdag. Ved en henvendelse til Erhvervsbladet kunne de ikke svare på hvorfor leveringen pludselig stoppede, først benægtede at det nogen sinde havde været sendt ud gratis, for så at ændre deres forklaring et par gange. Prisen jeg nu skulle betale svingede 100% på de få minutter samtalen varede. Jeg bad om at tale med abonnementchefen, da den medarbejder jeg talte med lød som om han sov lidt indimellem og svarede i øst når jeg spurgte i vest. Men han påstod, at Erhvervsbladet ikke havde en abonnement chef ,eller anden leder/chef der kunne svare på mine spørgsmål Da jeg rådgiver mange selvstændig, vil det være rart at vide noget mere sikker om Erhvervsbladet nye ”stil”. Så derfor følgende spørgsmål. Får du erhvervsbladet gratis eller betaler du får det? Har du oplevet at leveringen pludselig stoppe? Har du andre oplevelser med bladet som er vær at dele med os andre? Rasmus
|
Vi har tidligere modtaget Erhvervsbladet gratis, men takkede nej da de valgte at sætte betaling på. Nu får vi pludselig bladet igen sammen med vores lokale dagblad (Dagbladet Ringkøbing-Skjern). Hvorvidt det skyldes at Erhvervsbladet vistnok er blevet opkøbt af det Berlingske Officin, skal være usagt.