Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsbladet

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervsbladet

I gennem 8-10 år modtog jeg hverdag Erhvervsbladet gratis.

For ca. 1 år siden stoppede det pludselig, med at komme med posten.

Jeg har nu talt end del selvstændige, flere fortæller at de har haft samme oplevelse.

Nogle fortæller at de stadig modtager det gratis hverdag.

Ved en henvendelse til Erhvervsbladet kunne de ikke svare på hvorfor leveringen pludselig stoppede, først benægtede at det nogen sinde havde været sendt ud gratis, for så at ændre deres forklaring et par gange.

Prisen jeg nu skulle betale svingede 100% på de få minutter samtalen varede.

Jeg bad om at tale med abonnementchefen, da den medarbejder jeg talte med lød som om han sov lidt indimellem og svarede i øst når jeg spurgte i vest.

Men han påstod, at Erhvervsbladet ikke havde en abonnement chef ,eller anden leder/chef der kunne svare på mine spørgsmål

Da jeg rådgiver mange selvstændig, vil det være rart at vide noget mere sikker om Erhvervsbladet nye ”stil”.

Så derfor følgende spørgsmål.

Får du erhvervsbladet gratis eller betaler du får det?

Har du oplevet at leveringen pludselig stoppe?

Har du andre oplevelser med bladet som er vær at dele med os andre?

Rasmus

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:52

Vi har tidligere modtaget Erhvervsbladet gratis, men takkede nej da de valgte at sætte betaling på. Nu får vi pludselig bladet igen sammen med vores lokale dagblad (Dagbladet Ringkøbing-Skjern). Hvorvidt det skyldes at Erhvervsbladet vistnok er blevet opkøbt af det Berlingske Officin, skal være usagt. 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:52

Det var gratis indtil 1. januar 2007 (mener jeg) og det koster omkring 600 kroner om året nu. Hvilket er rimelig billigt! Når vi har haft leveringssvigt er det blevet godgjort, ligesom med andre aviser.
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:54

Der er lidt oplysninger her... 

Få ErhvervsBladet.dk resten af 2007 gratis og hele 2008 for kun 598 kr.

• ErhvervsBladet.dk fem gange om ugen. Bor du i en større by, får du avisen leveret om morgenen..

• Den populære 2. sektion, ErhvervsBladet.dk Max, hver torsdag.

• I får også mulighed en gang om året at annoncere gratis i ErhvervsBladet.dk (1 x 50 mm), som har en værdi af 587,50 kr. Det er effektivt, at annoncere i ErhvervsBladet.dk. Når du skal bruge din gratis annonce, skal du kontakte ErhvervsBladet.dk's salgsafdeling på 3375 3801.

• I får samtidig tilbud om 30% rabat på en af de erhvervskonferencer, ErhvervsBladet.dk tilbyder i 2007.

• Vi giver jer en eksklusiv adgang til hele vores elektroniske artikelarkiv på nettet i en ny og forbedret udgave. Her kan I hente masser informationer og inspiration til fornyelse ved at læse om, hvad andre virksomheder har gjort. Og søger I rigtigt, er der også masser af kundeemner at finde.
  • Geeked

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:55

De stoppede med at sende Erhvervsbladet gratis da PostDanmark sidste år hævede prisen gevaldigt for den slags blade.

Og som man kan se af Dansk Oplagskontrol har det reduceret deres oplag gevaldigt - fra 99.000 i 2005 til godt 34.000 i 2007

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 12:19

Kurt du skriver at du er begyndt at modtage det igen. Er det hverdag eller kun torsdag.?

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:20

Vi får det fast hver dag omkring kl. 15.30 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 12:34

Takker også for div. Prisoplysninger.

Men anledningen til mine spørgsmål er at erhvervsbladet tidligere havde en officiel abonnements pris og en gratis levering.

Da jeg i 1995 første gang ringede til Erhvervsbladet, kævede de et årligt abonnement på ca. 1000kr. Hvilket også fremgik af deres prisliste og også stod i avisen. Men da jeg spurgte hvorfor jeg skulle betale for noget som mine naboer fik gratis, var det pludselig ikke noget problem også at lever det gratis hos mig.

Jeg har gennem årene anbefalet rigtig mange selvstændige, erhvervsdrivende at gøre det samme, og rigtig mange har fået samme besked. Først skulle de betale det beløb som bladet officielt krævede og da de spurgte om at få det gratis var det altid ok.

Ja 600kr eller 495kr (som var den sidste pris jeg fik oplyst) er billigt. Men for en nyopstartet selvstændig er det stadig en ekstra udgift. Og det er især ikke ok, hvis den nye selvstændige med et meget begrænset budget skal betale for noget som naboen, der tjener masser af penge får gratis, uden at bladet oplyser om hvorfor.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 12:42

Nå forøvrigt kan den vakse læser nok regne ud at fra 95 til sidste år er der ikke 8-10 år men 11år.

vildt som tiden flyver afsted

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:31

Det kan godt være at 600 kroner er mange penge i budgettet, men hvis vi sger at den udkommer i ca. 45 uger om året x 5 dage = 225 dage = 2,66 kroner om dagen! Det er nu temmelig billigt og den udkommer nok også i flere uger, hvilket gør det billigere. Vi får den leveret med bud, så den ligger her, når jeg kommer ved 8-9 tiden om morgenen. Dog synes jeg ofte at den er lidt tynd og alle artikler ligger gratis på nettet, så du kan sagtens spare lidt ved at læse dem der.
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)