Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på redesign af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har den seneste tid været igennem en proces med et komplet redesign af webshoppen www.modeslips.dk .

I den forbindelse ville vi rigtig gerne have noget feedback på den "nye" side. Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, er der åbenlyse fejl vi ikke har set etc...... Både positiv og negativ feedback skal være hjertelig velkomment.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Det ser knaldgodt ud :-) 

Her lidt kommentarer: 

1) Teksten på første forslideslide bør du angive i en anden farve en brun, da den er svær at læse i forhold til farverne på selve billedet. 

2) Få nogle produkter ind på forsiden, evt. de mest populære eller lignende

3) Teksten fylder for meget øverst på dine produktsider: http://www.modeslips.dk/slips/ - På min macbook air 13 tommer, skal jeg scrolle ned for overhovedet at se et eneste produkt. 

4) Synes at din webshop loader meget langsomt - er du sikker på at din host kan klare "ærterne"? 

5) Når jeg forsøger at lægge i kurv kommer der et hjerte og en graf på begge sider af knappen. Der står ikke hvad disse betyder, så det måtte jeg klikke mig frem til. For det første vil det nok være en god idé med en tekst der indikerede hvad jeg er ved at klikke på, og for det andet synes jeg du skal overveje hvorvidt det ikke bør deaktiveres. Undgå for alt i verden at give for mange muligheder i selve købsflowet. 

Håber mine punkter kan bruges konstruktivt :-) God søndag. 

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Fürst & Aabye I/S Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ser rigtig godt ud. Meget proffesionelt og troværdigt.

Må man spørge hvem, der har hjulpet med siden?

Vh/ selyset.dk

Fra Høng
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 5
Fra  BilligeWallstickers Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det ser super stilfuldt ud, passer lige til at sælge mode. Synes det er knald godt arbejde.!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin side. Jeg har to gange forsøgt at lægge en ordre men får en fejl ved betaling. Har du sat QuickPay rigtigt op?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Kenneth

Du har lidt problemer med din tekst - jeg syntes den fylder for meget - og den kommer dobbelt og tre-dobbelt osv når jeg ændre sorterings rækkefølgen, men det er jo blot en teknisk ting - det største problem er nok at den lange tekst gør din "Call-to-action" lidt uklar.

mht billeder så tror jeg også jeg ville kigge lidt på om jeg kunne strømline dem lidt, nogle hopper lidt op og ned, nogle er med grå baggrund, nogle uden.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i din forretningsmodel, og jeg går ikke selv med slips, men jeg tænker 79,- kr for et slips, minus moms, og fragt, og håndtering, så er der ikke mange penge tilbage til dig - men det er måske et opstartstilbud ? - Anyway, hvis man er interesseret i Modeslips, så vil man vel også gerne betale for kvalitet, og så siger en pris på 79,- kr måske mere "Bilka-slipsWink

Anyway - held og lykke med din shop

//Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle input der er kommet.

Er glad for at den generelle holdning er positivt, men også at der stadig er forbedringsmuligheder :-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth. 

Fin hjemmeside med meget flotte produktbilleder. 

Der er noget tekst, der står oven i hinanden til højre foroven på siden. 

Jeg synes i skal skrive lidt om jeres baggrund samt indsætte billeder med navn. Det har noget med troværdighed at gøre, og kunden vil gerne have at vide, hvem han/hun handler med. 

Der er desværre nogle stavefejl og formuleringsfejl. Måske skulle i læse korrektur på alle sider en ekstra gang eller få andre til det!

held og lykke med webshoppen

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side...

Men synes absolut, der bør der også være en søgefunktion, udover prisniveau, der inddeler farver

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de sidste par input! Dejligt med friske øjne der ser på siden. :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)