Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOGO........VEKTOR? hvordan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lavet et logo, som faktisk bare består af en tekst, lavet i word....men kan læse mig frem til at det skal være vektor? (hvad det så end er) Men kan forstå det er uden pixels, så det kan forstørres uden det blir uskarpt.... so far so good.... Men nu ligger mit logo jo som worddokument, hvordan pokker laver jeg det så om??Tongue Tied

Vh Louise

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 866
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:30

Hvis du i stedet for Word benytter Adobe Illustrator, kan du lave dit logo i en Vektor fil.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 16:33

Det kan du ikke sådan bare lave om fra Word til vektor
Word er et tekstbaseret program hvor vektor er det som bruges i tegne og illustrations programmer

For at få dit logo i vektor format skal du bruge et vektorbaseret program som f.eks. Adobe Illustrator, Corel Draw eller andet i samme kategori
Hvis du søger lidt kan der nok godt findes et gratisprogram eller en demoversion som du kan bruge til det.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 16:45

Hej Louise 

Hvis dit logo blot består af en tekst burde du kunne gemme din wordfil som PDF, du skal muligvis vælge "eksporter" i stedet for "Gem som". Derved vil det blive i vektor, og du kan zoome ind lige så tosset du vil uden det bliver uskarpt :)

Mvh Thomas

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 17:52

Hej Thomas

Det  kan jeg da godt se....ingen pixels at se ;o) MEN, nu har jeg jo så mit logo i PDF.... og jeg skal ha logoet lagt ind på min hjemmeside, og tror det skal være JPEG...kan man omkonvertere PDF til JPEG?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 866
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:29

Louise S:

Hej Thomas

Det  kan jeg da godt se....ingen pixels at se ;o) MEN, nu har jeg jo så mit logo i PDF.... og jeg skal ha logoet lagt ind på min hjemmeside, og tror det skal være JPEG...kan man omkonvertere PDF til JPEG?

Ja

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 20:37

Hej Louise.

Gem det bedst som PNG fil.

Hvis du har brug for hjælp til grafiske formater og konverteringer, kontakt mig privat og jeg kan hjælpe dig

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 06:36

Ja, du kan altid lave et logo i PDF-format om til f.eks. et JPG-billede eller tilsvarende. Ingen problemer i det.
Det er den anden vej fra f.eks. JPG, PNG, TIFF m.m. som alle er billedformater, til vektorformat så som PDF, EPS m.m. som kan være svært eller decideret umuligt.

Prøv eventuelt at se denne video jeg lavede for nogle år tilbage, hvor jeg fortæller om forskellen imellem billedformat og vektorformat:

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Hej Louise

Hvis du ikke har fået dit logo gemt ud i det rigtige format, kan du bare sende det til mig. 

Så skal jeg nok gøre det uden beregning Smile

Du kan skrive på: david@daviddraad.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 17:54

Hej David

Har lige, MEGET for sent, set din besked ....Tak for dit tilbud, men jeg har fået styr på mit logo i rette format. Ellers tak, det var rigtig sødt af dig Smile

Vh Louise

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)