Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modeshop - A-Fashion.dk feedback !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg er en ung iværksætter på sølle 18 år, som har startet min egen webshop med salg af modetøj til mænd og drenge, som jeg driver i min fritid ved siden af min skolegang som HHX-studerende. Har etableret shoppen med henblik på, at måske kunne gøre dette til en levevej senere hen - afhængig af min webshops succes selvfølgelig Smile

Har fået skaffet nogle efter min egen mening solide tøjmærker og har haft et forholdsvis fornuftigt salg de første 2 måneders tid shoppen har været online. Målet var fra start af, at skabe en modeshop med et simpelt design og som skulle være nem at finde rundt i Smile

Synes nu det er tid til første feedback på min shop - Samtidig tager jeg også gerne imod tips omkring online markedsføring indenfor rimelig priser bl.a. optimering af Google AdWords (da jeg ikke er den største computerekspert).

Mvh.

Nicki Agertoft / A-Fashion.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:33

Hej Nicki,

Dejligt at se andre 18-årige arbejde med webshops. Thumbs up!
Vil du tjene flere penge på din shop? Så skal du have dine besøgstal skudt i vejret. Dernæst skal du forbedre din konverteringsrate. Så synes du er inde på det helt rigtige - at få optimeret din adwords konto.
Jeg kan hjælpe dig med at optimere din adwords konto. Hvis du vil have hjælp fra en som ved hvordan en adwords konto skal sættes op og vedligeholdes, så du tjener penge på det, da kontakt mig venligst.

Jeg giver normalt tilbud på at opsætte en adwords konto, samt 1 uges telefonisk support. Jeg kan også stå for vedligeholdelse af din adwords konto, HVIS det er det du ønsker.

Men jeg har sendt dig en email med nærmere info. Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:22

Hej Hej, jeg er langt fra din målgruppe så jeg vil ikke kommentere dit design, men rent salgsmæssigt er det en skam at du spilder den store plads i midten med 2 utydelige billeder istedet for at bruge pladsen på et kanon godt knaldtilbud.

Din rollover effekt bliver hurtigt meget irriterende, men der må du nok høre fra nogen i den rigtig målgruppe, hvad de syns...

Ellers syns jeg det ser godt ud og det er nemt at finde svar på alt omkring forsendelse og den slags, det hele virker troværdigt og meget professionelt. 

Det er skisme et flot projekt af en så ung som dig.

Tillykke med din shop og held og lykke med det Big Smile

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 23:19

Hej Yuki :)

Mange tak for din feedback.

Det med billederne på forsiden som du nævner var jeg mere eller mindre klar over og der bliver også arbejdet på sagen Smile Rolloveren er overvejet flere gange eller om det skulle være en simpel menu i venstre side. Men ja, giver det en chance og håber at nogle fra den primære målgruppe på ca. 15-30 vil give lidt feedback Stick out tongue

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 22:04

Er der ikke flere som vil give lidt feedback på min shop ? Smile

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:16

Kritik punkter (muligvis gentagelser)

1. Billederne på forsiden duer bare slet ikke - det er alt for amatør agtigt

2. Jeg syntes dine produkter sider, virker alt for roddet (http://a-fashion.dk/product.asp?product=80&sub=5)

3. menu effekten duer heller ikke.

4. Når jeg kører over et punkt i drop down menuen, forventer jeg lidt at curseren skifter til en hånd, eller at der sker et farve skifte, som på en eller anden måde markere at jeg er over et bestemt punkt.

5. Jeg er heller ikke fan af topbanneret, mændene virker ikke smarte, men bare onde. psykopatiske ligesom manden på billed nr. 2 på forsiden

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 11:05

Svar på feedback fra Martin M: 

1. Enig et stykke af vejen, nogen idéer til hvad der kunne være i stedet ?

2. Hvad er det omkring produktsiderne du synes er for rodet ? At der er billeder ved de relaterede produkter ?

3. Menueffekten er ændret i dag, da dette også var planen at gøre i forvejen.

4. Det er vidst besvaret med ovenstående.

5. Jeg er ikke enig med dig angående topbanneret, da jeg mener at det passer godt ind i selve shoppens tema også relaterer billederne samtidig til flere af de mærker jeg forhandler. Men dette er jo ikke til at vide, medmindre man har besøgt nogle af mine brands egne websites.

Men tak for feedback Martin Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:52

Hej Nicki

Personligt er det for mig totalt uforstående at du vælger at kategorisere dine produkter efter varemærke, og ikke produktkategori. Det eneste mærke jeg med sikkerhed kan relatere til er Guide London.

Som det er nu, så skal jeg klikke op til 8 gange hvis jeg fx leder efter en t-shirt. (du har 8 mærker i butikken). Det ville være lækkert hvis der var en kategori der hedder Tshirts, så sparede jeg en masse tid.

Herudover så ville jeg lave produktbillederne meget større i alle kategorierne, og så savner jeg lidt mere kontinuerlighed i måden produkterne bliver vist frem på. Nogle af produkterne er vist på en gine, andre på en model, og igen er der nogle produkter der er fritlagt.

Jeg lyder måske lidt hård, men det er ment som konstruktiv kritik fra en der tilhører din målgruppe (er 28).

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:45

Hej Nicki.

Super fedt at se andre der også er startet i den alder. Jeg startede selv op som 18 årig med min egen butik. Og efter 2 år har jeg endnu ikke kunnet sige, at jeg er blevet millionær. Min konto er stadig i et meget stort minus, og jeg føler at jeg laver alt for meget arbejde uden fortjeneste. Jeg har så til gengæld et fuldtidsjob ved siden ad, så jeg er tit udmattet når jeg kommer hjem fra arbejde og orker ikke at bruge en masse tid på at holde mine Google annoncer ved lige og sørge for at lave markedsføring.

Det kræver SÅ meget hårdt arbejde hvis du vil tjene penge på din butik. Jeg ved selv hvor meget jeg har været igennem. Jeg har dummet mig utroligt mange gange ved at være hos en dyr revisor og ikke mindst købe markedsføring som var spild af penge.

Det var lidt tips omkring sådan noget webshop-halløj i en tidlig alder :-P

Videre til din butik: Rigtigt fede og populære produkter. Det ser ud til at siden er rimelig godt med mht. søgeoptimering. Synes du selv at designet ligner et design der ville blive brugt på en stor og populær butik? Tænk i store baner! Brug lidt penge på, at gøre designet attraktivt, så hjemmesiden fremstår som en "succesrig" webbutik.

Det var vist alt :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Dianalund
Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 13:02

Hej Morten

Grunden til at jeg har kategoriseret i mærker i stedet for produktkategori er, at jeg har været ude og hører rundt omkring (folk som er i målgruppen) og de fleste af dem jeg har spurgt omkring dette har fortalt, at de kigger efter mærker når de shopper på nettet, hvilket jeg også selv gør når jeg shopper.

Kan udmærket følge din tankegang omkring de mange klik og sidder også lige nu og overvejer en måde, hvor jeg kan løse dette "problem" bedst muligt og mest brugervenligt.

Omkring produktbillederne, så er størrelsen på disse faktisk den samme som i mange andre shops, da jeg har luret lidt omkring hvilke str. de forskellige anvender. Angående fremvisningen af produkterne, så arbejder jeg hårdt på det som du omtaler. Men da jeg også går i skole og er helt alene om alting, så tager ting jo desværre lige det ekstra.

Der bliver arbejdet på det meste af det du omtaler og jeg tager ikke din kritik hårdt/personligt, men anvender den i stedet konstruktivt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)