Hej Amino'er :) Jeg er en ung iværksætter på sølle 18 år, som har startet min egen webshop med salg af modetøj til mænd og drenge, som jeg driver i min fritid ved siden af min skolegang som HHX-studerende. Har etableret shoppen med henblik på, at måske kunne gøre dette til en levevej senere hen - afhængig af min webshops succes selvfølgelig Har fået skaffet nogle efter min egen mening solide tøjmærker og har haft et forholdsvis fornuftigt salg de første 2 måneders tid shoppen har været online. Målet var fra start af, at skabe en modeshop med et simpelt design og som skulle være nem at finde rundt i Synes nu det er tid til første feedback på min shop - Samtidig tager jeg også gerne imod tips omkring online markedsføring indenfor rimelig priser bl.a. optimering af Google AdWords (da jeg ikke er den største computerekspert).
Mvh. Nicki Agertoft / A-Fashion.dk |
Hej Nicki,
Dejligt at se andre 18-årige arbejde med webshops. Thumbs up!
Vil du tjene flere penge på din shop? Så skal du have dine besøgstal skudt i vejret. Dernæst skal du forbedre din konverteringsrate. Så synes du er inde på det helt rigtige - at få optimeret din adwords konto.
Jeg kan hjælpe dig med at optimere din adwords konto. Hvis du vil have hjælp fra en som ved hvordan en adwords konto skal sættes op og vedligeholdes, så du tjener penge på det, da kontakt mig venligst.
Jeg giver normalt tilbud på at opsætte en adwords konto, samt 1 uges telefonisk support. Jeg kan også stå for vedligeholdelse af din adwords konto, HVIS det er det du ønsker.
Men jeg har sendt dig en email med nærmere info.
Med venlig hilsen,
Anders Pedersen