Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små lejemål en mangelvare !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have screenet markedet for erhvervslejemål nord for københavn, viser det sig enten umuligt at leje så få kvm eller også er det astronomisk dyrt at jeg tror de fleste foretrækker at blive derhjemme. Kontorhotellerne er i princippet ok men de har ikke lagermuligheder eller showroom. Derudover kommer der ting som skal betales for selv om man ikke har brug for det!.Derfor må det være muligt at få nogle stykker til at gå sammen om at leje et større lejemål og derefter opdele det efter behov.

Jeg har brug for 30 kvm lager/produktionslokale hvor det er muligt at have punktudsugning. Derudover et kontor på ca 25 kvm.

Derudover vil jeg gerne have fælles møderum til ca 10 pers, fælles køkkenfacelitter, fælles tyverisikring osv.

Hvem vil være med ?

God Jul

Steen

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:31

Det er mit indtryk at der generelt mangler små-kontorerer, som det du efterlyser. Jeg mangler selv 15-25 kvadratmeter i Esbjerg/Varde-området, men det er ikke til at opdrive Smile

Kontorhotel er der slet ikke noget der hedder herovre....

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:34

Hej Steen

Jeg søger lokale af samme type som du. Måske kan vi finde ud af at dele noget, så falder m2 prisen også. Skriv gerne på iben@buchert.com

Mvh. Iben

De bedste hilsener Iben

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:21

Hej alle,

Dem, som mangler små lejemål: jeg har tre små lejemål i Glostrup mlm. 30 og 45 m2 brutto. Jeg har også en stor kælder, som kan bruges som opbevaring. Det hele ligger i samme bygning. Der er adgang til fællesfaciliteter, parkering osv. Vi vil gerne have dem lejet ud nu, så vi er billige :-) 3000 kr. for det lille kontor, 4000-4500 for de større, og 4000 kr. for kælderen. Kontakt mig hvis det har interesse. TLF 22 47 00 58.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:11

Hej Iben:

Jeg har også behov for et lager/pakkelokale i størrelsen ca 15 - 30 m2, - fik du løst dit lagerproblem, eller leder du fortsat efter lokaler?
Jeg har prøvet et par af mæglerne, men de færreste har noget mindre end 40 - 50 m2.

Mvh
Erik 

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:20

Hej Erik

Ja, jeg fik løst mit problem - og der er mere plads, hvor jeg er nu. Ring evt. på 29696910.

Mvh. Iben

De bedste hilsener Iben

Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:11

Flotte lokaler i  Skovlunde:

- 1 x Kontor til 4 pers.
- 5 x~ Kontor til 1 pers.
- 2 x kontor til 2 pers.
* Fælles mødelokale til 10 personer (pænt m. 10 Fritz Hansen stole)
* Fælles køkken/kantine til 24 personer (pænt m. 24 stk.arne jacobsen 7´er stole)
* Fælles dobb. toilet med håndvaske
* Fælles enkl. toilet med håndvask og stor kummevask
* Egen parkering
* Bus lige udenfor døren.

- Inkl. alarm/vagt ordning
- inkl. rengøring
Vareelevator til 1. sal hvor vi har hele første sal af bygningen
+ Kælder (opvarmet) 60m2 - kan også udlejes eller deles efter aftale.

- Vi har en grafisk salgs og marketing org. på stedet - vores hovedkontor og produktion er i Boston/USA.
* Vi kan leje alt lige fra 1 kontor ud til alt hvad der står i teksten.
Ring eller skriv hvis du mangler et godt sted at være i et eftertragtet industriområde i Skovlunde.
12Km. fra KBH. Centrum~
Lokaler beskrevet er indflytningsklare, du bestemmer om de skal være med eller uden møbler.

Mvh.
Oscar

Tlf. 40466748 / 020667@gmail.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)