Hej Amino Mit navn er Kristian. Jeg bor og arbejder i Thailand som web & mobil udvikler. Jeg søger en business partner til et nyt IT projekt i Thailand. jeg havde en ven som skulle være med i projektet. men på grund af nogle personlige problemer kan han ikke rejse afsted. og det her projekt er simpelthen en for tungt opgave at løfte for 1 person alene dernede. Projektet er et nyt POS ( Point Of Sale ) system, som skal indtage det Thailandske marked med storm. Primært til barer & natklubber til at starte med. I Thailand er der mange barer / natklubber & restauranter, procent satsen af de steder som har et Point Of Sale system er meget lille. omkring 10-20% Så der er et kæmpe marked for det. se gerne projektets hjemmeside http://cpenetworks.com/ ( siden er lavet sidste år, og der skal laves en helt ny side når systemet er ved at være færdig,) Jeg søger en person: med iværksætter ånd. Altså en der forstår hvorfor der skal lægges en del timer i et projekt inden det begynder at give pote. Jeg søger en person: som ikke er bange for at lave opsøgende salg, ( telesalg men også face2face ) til barer / restauranter rundt omkring i Thailand. Jeg søger en person som evt har været i Thailand før, som kender lidt til landet og dets levemåde. ( en som ikke får hjemve efter 1-2 mdr ) :) Jeg søger en person som kan se sig selv være med til at lede et team af sælgere, når vi kommer dertil Jeg søger en person som har en god IT baggrund ( gerne med kendskab til web udvikling ) som kan være med til at yde support på produktet samt opdatering af website osv. Jeg søger en person som kan hjælpe med at skyde lidt finanser i kassen til at få projektet op og stå for. procent sats af projektets indtjening snakker vi om når vi har holdt et møde,. Det kommer jo an på kompetancer og hvor hvor stor forskel der er på hvad vi laver hver i sær i firmaet. Jeg modtager meget gerne spørgsmål hvis du er interesseret. Jeg forbeholder mig også rettigheden til at ikke svare tilbage hvis jeg føler at din henvendelse ikke er seriøs. for jeg er 100% engageret i det her projekt. jeg har arbejdet stenhårdt på projektet i mange mdr nu uden at tjene noget på det. Så jeg har ikke tiden til useriøse henvendelser :) Men jeg glæder mig til at høre fra nogle spændende mennesker Hygge Mvh Kristian
|
Business partner søges til nyt IT projekt i Thailand
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)