Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop skal jeg have dankort betaling?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en shop www.indkoebscenter.dk men jeg har ikke dankort betaling, jeg syntes det er lidt dyrt vært fald lige i starten. Er der nogle der erfaringer med om det giver et mersalg at have det med.

Ved venlig hilsen
Bruno Schmidt

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:55
Hej Bruno

Hvis det er for sjov og lidt hobby, så betyder det ikke så meget. Hvis du gør det for alvor, så kommer du ikke uden om Dankort, det er helt sikkert.

Dbh Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:14
Dato: 2/16/2006 8:49:57 PM Forfatter:Bruno Schmidt

Hej

Jeg har en shop www.indkoebscenter.dk men jeg har ikke dankort betaling, jeg syntes det er lidt dyrt vært fald lige i starten. Er der nogle der erfaringer med om det giver et mersalg at have det med.
Ved venlig hilsen
Bruno Schmidt

udover at jeg giver Martin ret, så tjek det her link

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:32

Det er altid godt med noget konkurrence mellem gateways''ne :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:34
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:01
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:48
Vil du drive en seriøs netshop kommer du ikke udenom muligheden for Dankort betaling.
Jeg er først i dag stødt på www.fribetaling.dk og det ser da meget spændende ud. Selv har vi betalingsgateway hos wannafind og den har vi da været yderst tilfredse med.

For at understrege nødvendigheden af Dankort kan jeg give dig et eksempel fra det virkelige liv:
Inden vi fik vores betalingsgateway op havde vi en reklame med i et nyhedsbrev der når ud til 25.000 mennesker. Det gav mellem 5 og 9 ordrer.

1 måned senere, efter betalingsgatewayen var implemeteret og vi altså kunne modtage dankort gav den samme reklame i det samme nyhedsbrev mellem 20 og 25 ordrer direkte relateret til nyhedsbrevet.

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:34

Hej

Vi bruger quickpay i vores webshop løsninger.
Og ja der sker et mersalg :-) når man har dankort.

webshop-luxus med integration til SummaSummarum
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:24

Jeg bestilte fribetaling engang  i feb. men har totalt  opgivet at bruge deres services..

1. de ændre i deres kode hele tiden, og det er ikke til at tilpasse siden, så det virker.
2. de har nogle latterlige politikker som gør at kunder uden indløsningsaftale ikke kan få support... hvilket er totalt lamt da de skriver på deres hjemmeside de hjælper med at få aftalen.

jeg har måtte give op efter en måned uden at komme nogle steder.

til sidst vil jeg sige, jeg skrev et ordentligt klagebrev til direktøren for fribetaling.dk... som tidligere idag ringede han mig op og undskyldte mange gange..... derudover lovede han at en programmør ville ringe til at mig, så vores system kunne komme op og køre indenfor en ½ time... MEN nej intet er sket og nu har vi ikke plads til at tidsplanen skal forlænges mere.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:51

Rasmus Djernæs Nielsen:

Jeg bestilte fribetaling engang  i feb. men har totalt  opgivet at bruge deres services..

1. de ændre i deres kode hele tiden, og det er ikke til at tilpasse siden, så det virker.
2. de har nogle latterlige politikker som gør at kunder uden indløsningsaftale ikke kan få support... hvilket er totalt lamt da de skriver på deres hjemmeside de hjælper med at få aftalen.

jeg har måtte give op efter en måned uden at komme nogle steder.

til sidst vil jeg sige, jeg skrev et ordentligt klagebrev til direktøren for fribetaling.dk... som tidligere idag ringede han mig op og undskyldte mange gange..... derudover lovede han at en programmør ville ringe til at mig, så vores system kunne komme op og køre indenfor en ½ time... MEN nej intet er sket og nu har vi ikke plads til at tidsplanen skal forlænges mere.

Er det de generelle erfaringer med  fribetaling.dk? Eller er der tale om et enkeltstående eksempel?

Peder 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)