Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop skal jeg have dankort betaling?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Er det de generelle erfaringer med  fribetaling.dk? Eller er der tale om et enkeltstående eksempel?

Peder 

Vi har ingen problemer haft med dem, med har tilgengæld heller ikke haft brug for support...

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 08:21

Jeg har nu kørt med fribetaling i ca 1 år, og bortset fra at jeg ved et uheld kom til at slette en betaling fra deres admin system (som man ikke skal bekræfte) - så har jeg ikke oplevet problemer. Jeg har dog overvejet om ikke jeg skulle vælge en anden udbyder når jeg slipper ud af min kontrakt.

Hvis man kan leve uden support er fribetaling en billig måde at komme igang med dankort salg 

Tim

Haandlavet.dk - Hobbyartikler til en postkasse nær dig 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 18:44

haandlavet.dk:

Jeg har nu kørt med fribetaling i ca 1 år, og bortset fra at jeg ved et uheld kom til at slette en betaling fra deres admin system (som man ikke skal bekræfte) - så har jeg ikke oplevet problemer. Jeg har dog overvejet om ikke jeg skulle vælge en anden udbyder når jeg slipper ud af min kontrakt.

Hvis man kan leve uden support er fribetaling en billig måde at komme igang med dankort salg 

Tim

Haandlavet.dk - Hobbyartikler til en postkasse nær dig 

Må man så spørge om hvorfor du overvejer at skifte? Altså hvis det kører godt nok?

Jeg står også og skal til at have netbetaling til min side....

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 19:25

Jeg overvejer at få koblet internationale kort til min indløsningsaftale, og der er vist andre udbydere der kan tilbyde det i nogenlunde samme prisleje og det er så med support. Fribetalings capture system er heller ikke så brugervenligt, fx bliver man ikke advaret når man er ved at slette en order (hvilket jeg af en eller anden årsag fik ramt på et tidspunkt. Og fribetaling svarede ikke på gentagne henvendelser og det var lige før jeg overvejede at opsige min aftale på det grundlag! 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)