|
Hej Rune Att. Johnny. Ang. det med viewstaten, så tror jeg i første omgang det ender med at jeg vil forsøge at få den placeret i bunden af siden som Jacob Andersen også omtaler. Efter tilbagemeldingerne for dette område, så undrer det mig nu lidt at Microsoft ikke har lavet frameworket således at viewstate som udgangspunkt bliver placeret i bunden af en side - men det kan jo være at det kommer? :) Tak for tilbagemeldingerne! |
Vedr. unødvendig HTML: Ja, det er skræmmende, så mange af de indbyggede controls, som man ender med ikke at bruge pga. manglende understøttelse af dit og dat og hastighedsoptimering. Jeg hoppede fra ASP til ASP.NET og forventede, at jeg hurtigt kunne smide en butik sammen. Men efter de første mange forsøg med at udvikle på den ene og den anden måde, endte det alligevel op i mest mulig rå kodning.
Jeg hælder også til repeaters, men skal have afprøvet den nye ListView i .NET 3.5. Den kan sikkert generere en masse ViewState-kode, så det må også afprøves med at placere i bunden af siden.
Bliv gratis medlem