Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway ( DIBS - Quickpay - NETS) - søger en til opsætning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg sidder med en "webshop" der er lavet på en alm. wix side, så ikke i et webshop modul.
Min udfordring er nu at jeg skal skifte fra betalings gateway: Stripe.com til et mere holdbar løsning. Her har jeg kigget på DIBS og Quickpay, samtidig kunne vi godt tænke os et cmr/erp system til at håndtere vores kunder. Jeg forestiller mig at det hele skal sættes op via en Iframe på wix siden, dette er muligt da vi i forvejen gøre brug af iframe til at håndtere stripe.

Vi sender en månedlig pakke til alle vores kunder, hertil skal vi jo kunne trække abbonnement/månedlig betaling fra kundens kort.
Dette er selvfølgelig ikke en lille opgave, men jeg søger en der kan opsætte betalingsgateway til eks. DIBS/nets og hvis muligt også ERP systemet?

Jeg er åben over for andre foreslag, så har du et tilbud eller foreslag til hvad jeg skal gøre eller hvem jeg skal tage direkte kontakt så skriv endelig?
Jeg har været i kontakt med DIBS og quickpay, men bliver simpelhen sendt rundt til forskellige partnere m.m. der endnu ikke er kommet med en løsning og pris!

Venlig hilsen
Mick

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)