Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg i det hele taget sælge min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt en del år på at finde en virkelig god leverandør til mit produkt. Jeg får det fra Kina af og har brugt en del tid på at finde den, taget til Kina for at søge efter fabrikker osv.

Jeg har fået opbygget et rigtig godt forhold til min leverandør og bruger selv produktet flittigt (til mine b2c kunder). Min oprindelige plan var at sælge produktet videre b2b og har derfor fået lavet flot emballage og alt står egentlig klar til at blive solgt. MEN det er bare ikke den vej jeg brænder for mere, da jeg har andre projekter kørende.

Samtidig synes jeg det er ærgerligt at jeg har brugt SÅ meget tid & energi på at finde et super produkt og jeg ved at andre i branchen har svært ved at finde en god leverandør, da det jo virkelig er et gedemarkedet nogle gange i Kina.

Jeg har derfor overvejet om jeg kan sælge den eneret jeg har fået på produktet (eller kontakten til leverandøren). Jeg har haft samarbejde med min leverandør i 4 år nu, så jeg ved de leverer hver gang. Det er altså kun kontakten og emballagen (og self nanvnet) jeg sælger- ikke produkter.

Nogen tanker om jeg i det hele taget kan det? På forhånd tak ;)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:45

Du kan da prøve :-)

Men tror det bliver svært, fordi du ikke har en omsætning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Ja det er nok rigtig nok. Men kan da give det et forsøg som du siger ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)