Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod at handle med firmaet BZ-Sleeping og Jan Topp-Odgaard

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre rigtig mange, der er kommet i klemme med Jan Topp-Odgaard, gennem tiderne. Jeg bliver næsten dagligt kontaktet af personer der har set mit indlæg i dette forum, og som alle bekræfter at Jan Topp-Odgaard er en svindler, men som desværre ikke tør eller vil stå frem.

Og du behøver ikke at spilde din tid med at køre til Baldershøj 22 i Ishøj. Jeg var forbi i sidste uge... firmaet er flyttet videre, hvorhen ved jeg ikke.

Held og lykke

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:47

Det er ikke korrekt, jeg var ved hans lager i går på Baldershøj 22 Ishøj, døren var åben men ingen til stede, ellers gemte han sig! Der var en masse vare på hylderne (madrasser, senge, sovesofaer) men ingen ting på kontorerne, posten var ikke tømt længe, han har nok opgivet men han kommer til at betale mig:) Hans lager ligger i forbindelse med printer forhandleren, bag ved, lokalerne forsøges udlejet til anden side med skilte på. Vi jagter ham bare, hvor er/var hans privat adresse? 

-Johnny-

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:28

Jeg vil gerne herigennem, give Jesper fra Mouselab m.fl. min fulde opbakning, da jeg selv er blevet snydt af BZ-Sleeping ApS og firmaets Direktør Jan Topp-Odgaard for et betydeligt beløb. Jan Topp-Odgaard Kristensen er en svindler og bedrager, der med fuldt overlæg slår ud med arme og ben og bestiller varer og ydelser og regner med at han kan slippe for at betale disse. Han er fuld af løgn og latin. Han er forfuldt af mere eller mindre alle Advokater i Danmark fordi han ikke kan finde ud af at betale sine ting. Hans firma skulle i følge hjemmesiden have adresse i Ishøj, men her findes ingen !!! ud over en del postkasser der er overfyldte med skrivelser fra advokater mv. til BZ-sleeping og Jan Topp-Odgaard Kristensen.

SÅ FOR DIN EGEN SKYLD ! - LAD VÆRE MED AT INDLEDE ET SAMARBEJDE ELLER LIGNENDE MED DEN BANDIT.

Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 00:38

Hej Jesper,

lige som mange andre er både jeg og min kone blevet snydt af Jan Topp-Odgaard.

Mit mareridt med Jan og BZ sleeping startede med at han havde overtaget lokaler som jeg havde lejet i Herlev, på Herlev Hovedgade. Efter at BZ - sleeping var flyttet ind betalte Jan hverken husleje depositum eller husleje i flere måneder. At det lykkedes at få BZ-sleeping presset til at betale husleje depositum så at jeg kunne få mit eget depositum tilbagebetalt forekommer mig nu som havde jeg vundet i lotteri.

Problemet er at min kone også har adresse på Herlev Hovedgade som hun havde lejet gennem min virksomhed. Udlejer ville gerne bibeholde denne konstallation med én hovedlejer, så min kones virksomhed skulle leje hos denne hovedlejer - dermed BZ sleeping. Dermed betalte min kone også 6 måneders husleje depositum til BZ sleeping.

8 månader efter BZ sleeping var flyttet ind på Herlev Hovedgade blev lejemålet fra udlejers side ophævet - der havde ikke været betalt husleje fra BZ sleeping ..... Problemet er at min kone, som normale lejere gør, har betalt sin del af huslejen til BZ sleeping. Efter udlejer har ophævet lejmålet står også min kones virksomhed uden lejemål. Da vi konfronterer Jan Topp-Odgaard med hvorfor han ikke har informeret om at lejemålet er ophævet, svarer han at han har "glemt" at give besked. Det huslejedepositum som han skylder har han trods opfordringer, også fra vores advokat, ikke tilbagebetalt.

Normalt har jeg en rimelig god fornemmelse for mensker når jeg møder dem. Jeg har haft egen virksomhed i 19 år og har mødt alle slags "smarte" typer. Men Jan Topp-Odgaard er nok toppen. Som åbenbart alt for mange andre har jeg også ladet mig narre af hans falske troværdighed og troet på hans røverhistorier alt for længe. Og jeg kan kun takke dig, Jesper, for at du har taget initiativ til denne side. Så er der måske nogen som får denne advarsel i rette tide.

Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:46

Det er da utrolig hvad man skal udsættes for på denne hjemme siden. før jeg kommentere ovennævnte indslag må jeg sige at når man som jeg gerne vil / ville være selvstændig erhvervsdrivende så følger der mange ting med..... Både gode og dårlige ting! At min virksomhed er kommet ud i uoverskulige ting skyldes faktisk kun en ting. Jeg havde 2 kunder som gik konkurs, den ene skyldte mig 600.000 USD hvilket er et ganske betydelig beløb og den anden som købte mine forretninger for 1.900.000 kr. kunne ikke betale pengene og jeg mistede alle lejemålene i København og dermed ca. 800.000,00 kr blot i indskud. Når man lægger de 3 beløb sammen kommer man jo frem til et stor beløb som er tabt på gulvet!

Jeg har selv sat mit hus ind, solgt alt jeg har og havde for at holde så mange fri så muligt, men når der ikke er mer i kassen så må men lukke desværre! Så istedetfor at klynke og græde sådan som flere af indlæggene er omkring, så skal man blot gøre op med sig selv om det at være selvstændig er noget for en! Good or bad take it as it is..........

Nå, men den person som anklager mig for at have "taget" hans kones indskud, er jo helt fra den. Markus fra Byens auto genbrug i Greve skulle flytte ud fra adressen i Herlev d. 1.4.07, hvilket han ikke gjorde, han flyttede d. 6.6.07 men han flyttede dog ud! Nå så hans kone ikke betalede sin husleje til os selvom vi i opsigelses perioden betalte hennes leje til indehaver af ejendomme, så trækkede jeg det fra i depositummet sådan som han bad om i en e-mail sendt til undertegnet, hvilket jeg gjorde i 4 måneder samt beløbet for de ekstra måneder som han uberettet havde lager hos mig, ja så er regne stykket faktisk det at han skylder mig penge! Samt skyldes der stadigvæk for rengøring af lokalet som jeg modtog fyldt med lort og olie, selvom han skulle have gjort rent. Det kostede mig så en regning på 35.000 kr da mine vare ikke kunne ligge i olie. men de polske underbetalte ansatte gad vel ikke gøre deres arbejde for ham. Jeg var nødtil at give dem madrasser da ham Markus ikke ville give dem noget at sove på, og han mente at de selv skulle betale for dem.

Så jeg gav dem madrasser UB, men det glemmes hurtigt............... Så man kan jo kun opfordre til at denne person og hans underbetaling til østeuropæiske arbejdere bliver kigget efter, men der er vel andre her inde som kan klare dette! Der til skal jo også huskes at markus og hans familie samt som betaling til hans ejendomsmægler fik madrasser til dem selv og deres familie.

Jeg kan kun beklage at det er gået som det gik, man starter ikke egen virksomhed for at lukke, men nogen gange er man desværre ikke herre i egethus. Og jeg syntes at et sådan iværksætter forum skal bruges konstruktivt så som til råd og vejledning. Ikke som et forum hvor man hænger folk ud for det ene eller det andet! Jeg tog beslutningen om at sælge til de folk som nu er skyld i min situation ingen anden, og jeg kun takke mig selvfor at jeg lod det ske!

De folk som skylder mig penge, ville jeg aldrig blot lægge og hænge til tøre på et sådan forum, det kan der aldrig komme noget positivt ud af!

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 11:45

Kære Jan

Grunden til at jeg, og flere af de andre indlægsholdere, føler os så magtesløse, er ikke primært, at vi samlet ser ud til at have tabt en masse penge. For selvfølgelig er der en risiko ved at drive selvstændig virksomhed. Det er primært fordi at du, ustandseligt, fortæller os de vildeste løgnhistorier.

Og for mit eget vedkommende at du yderligere er fræk nok til, to gange, at sende mig fax udskrifter fra din netbank som skulle fungere som kvitteringer for overførslen. Hertil kommer utallige emails, telefonbeskeder og sms hvori du bekræfter at beløbet er overført. Alt sammen har dog vist sig at være fup og fidus.

Du har helt ret i at det sikkert ikke er rart at blive hængt ud i sådant et forum. Men tro mig, Jan, det heller ikke rart at løbe ind i en fyr som dig som har et helt andet forhold til forretningsmoral og etik end alle andre jeg tidligere har mødt.

Dem der læser dette forum kan så selv vælge hvem de vil tro på, dig eller os.

Jeg kan kun opfordre flere til at stå frem.

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:30

Kære Jesper,

Jeg beder ikke om din medlidenhed eller noget andet, jeg kan kun sige at jeg er lige så træt af situationen som du er! Men det vel et spørgsmål om din egen situation og den medlidenhed du har brugfor. Jeg tabte alt på få mennesker og kan kunne takke mig selv for det! Sådan er forretning og jeg skulle have gjort det anderledes set i bakspejlet.... Men det er sket og jeg kan jo lige som ikke rigtig gøre det helt store ved det, andet end håbe at mine advokater kan få noget af det tabte tilbage.

Moral har jeg rigelig af, og jeg har aldrig stået i en sådan situation som denne, jeg har virkelig prøvet alt, men når muren rammes..... så er det slut!

Jeg forstår din situation og kan sagtens sætte mig ind i det, men grunden til at jeg svarede det indlæg er at den person ikke taler sandt, så det gør mig faktisk lidt sur, ellers har jeg læst alle indslag og kan kun sige at jeg leverede madrasser uden betaling fordi jeg følte mig presset til det, da personen hængte mig ud i dette forum, så dette her kan rent faktiskt bruges til meget andet end du tror!

Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 20:46

Hej Jan,

jeg er bange for at du tror selv på hvad du skriver. Du kommer med den ene røverhistorie efter den anden. Din strategi med at anklage dit offer istedet for at tage stilling til dine handlinger er kendt for enhver som har været så uheldig at handle med dig.

Punkt 1: Jeg vil bede min advokat, Ole Fischer som du er godt bekendt med, at se på mit indslag i dette forum og dit svar. Han skal tage stilling til om der skal tages retslige skridt imod dig for bagvaskelse.

Punkt 2: Det vil være dejligt hvis du kunne svare på de breve som du har modtaget fra min advokat vedr. det huslejedepositum du skylder. I denne forbindelse kan advokaten også forklare dig forskellen mellem et lejemål der er opsagt og et lejemål der er ophævet fordi lejer ikke har betalt husleje. Dit lejemål på Herlev Hovedgade er blevet ophævet efter du ikke har betalt husleje, så enkelt er dette. Dermed er også det lejmål som min kone havde ophævet, selv hvor hun har betalt husleje til dig indtil lejemålet er blevet ophævet.

Ellers vil jeg ikke spilde mere tid på dig, det er livet for kort til. Du hører fra min advokat.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)