Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod at handle med firmaet BZ-Sleeping og Jan Topp-Odgaard

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

repsej:
Sidste nyt er at min advokat har sendt ham et brev både på hans privat og firmaadresse. Men som han på mystisk vis ikke har modtaget ... så nu kører sagen lidt videre ... 

Er det ikke kotume at man sender rekommanderet i sådanne sager?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:47

Joh, det var også min første tanke. Men ifølge min advokat er det sædvane at den slags typer ikke modtager rekommanderede breve da de ved hvad disse breve typisk indeholder.

Men da brevet er sendt både til ham privat og til hans firmaadresse bliver det heldigvis retsligt betragtet som at han har modtaget brevet. Og således bliver næste kontakt foretaget af fogedretten.

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:46

Hej Alle,

Jeg vil blande mig lidt i debatten, da det er min person som bliver hængt ud her!

Først vil jeg fortølle at jeg har lagt sag an imod Jesper fra Mouse lab, da jeg "blot" er ansat i BZ Sleeping ApS og har en arbejdskontrakt som jeg skal opfylde, og da det er firmaet som har et mellemværende med Mouselab føler jeg mig lidt blottet her.

Det skal også siges at Mouselab ikke har leveret et tifredsstillende produkt, vi har været nødtil at indgå et forlig med kvaliteten på de brochure som dette her drejer sig om. Ikke nok med at de var forsinket flere uger. Trykningen var dårlig men jeg var nødtil at acceptere dette da de sulle til USA i en fart. Vores andre ting som vi har fået derfra er blever retuneret visit kort, brevpapir ect. da det var forkert papir.

Jeg vil ikke drøfte penge i et åbent forum, men jeg kan sige at mouselab har fået penge!  

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 11:05

Jan Topp-odgaard:

Først vil jeg fortølle at jeg har lagt sag an imod Jesper fra Mouse lab, da jeg "blot" er ansat i BZ Sleeping ApS........

Ansat og ifølge nnebasis.dk.

BZ-Sleeping ApS:

-Topp-Odgaard Holding ApS (Danmark) 60%

-Jan Odgaard Kristensen 45%

-Mol Lyngby ApS (Danmark) >5%

Topp-Odgaard Holding ApS (Danmark):

-Jan Topp-Odgaard

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:33

Sikke dog en dejlig tråd, der oser af denne næstekærligeånd som december måned er så endt for.

Sorry - kunne lade være… Party!!!

Der er en ting jeg ikke forstår, hvis påstanden er at der er lavet falske bilag. Hvorfor er det så ikke straks politi anmeldt? Det er da en særdeles strafbar handling.

Fra Holbæk
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:14

I kan jo bare se at hans hus i greve skal på tvangsauktion i morgen den 2-1 klokken 14 i retten i Roskilde. kilde Tvangsauktiner.dk som i øvrigt er belånt så det basker

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 15:06
Jan Topp-odgaard:
Det skal også siges at Mouselab ikke har leveret et tifredsstillende produkt, vi har været nødtil at indgå et forlig med kvaliteten på de brochure som dette her drejer sig om. Ikke nok med at de var forsinket flere uger. Trykningen var dårlig men jeg var nødtil at acceptere dette da de sulle til USA i en fart. Vores andre ting som vi har fået derfra er blever retuneret visit kort, brevpapir ect. da det var forkert papir.

Det er så lavt at jeg ikke orker at kommentere det.

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59

Jeg takker for din advarsel mod handel med BZ-sleeping og specielt Jan Topp-Odgaard. Jeg føler med dig. Jeg har kun 2500 kr. udestående hos manden. Den 24.1.08 købte jeg en helsemadras i butikken Tøj og Ting. Den skulle være kommet til butikken fjorten dage efter. Fik i øvrigt en af de meget flotte professionelle brochurer jeres firma har lavet. Madrassen kom ikke til butikken og butikken lukkede. Jeg har været i telefonisk forbindelse med Jan angående afleveringen af madrassen. Vi har lavet aftaler om leveringen og 5 dage har han ikke overholdt disse aftaler. Han tager ikke sin telefon og respondere ikke på beskeder. En så simpel handling som af få leveret en madras til en kunde har han ikke formået. Jeg kan heller ikke anbefale handel med dette firma, men nu har jeg desværre i god tro købt en madras. Den sidste gang han skulle aflevere madrassen, sagde han at han var på vej ud af døren og vi aftalte at han skulle ringe, når han var ankommet, jeg spurte om han havde sin telefon med og det havde han. Han ankom ikke, tog heller ikke sin telefon. Det er mildest talt svært at stole på en mand som bryder aftaler fem gange i træk og - ja - har mange forklaringer. Det er i hvert fald ikke sådan de små kunder ude i marken skal behandles. Jeg syntes det er godt at advare andre mod firmaer der ikke overholder almindelig forretningsgang.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 13:59

Hej Lea

Tak for dit input og opbakning.

Jeg kan kun opfordre andre, til også at træde frem, med deres historier om handel med Jan Topp-Odgaard.

Bedste hilsner

Jesper 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:51

Så er vi måske flere der er taget ved næsen, jeg har et par tusinde til gode for en transport fra Herlevhovedgade 15 da han stadig lå der, nu ligger hans lager på baldershøj 22 i Ishøj, det kom han til at fortælle ved en fejl inden jeg kørte fra Herlev.

Men jeg vil rende ham på dørene til han slipper slanterne, der er endnu ingen der er sluppet for at betale for hvad de får fra mig!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)