Er du træt af din webside? Få en helt ny webside på 2 minutter, med lige det design du bedst kan lide. Der er mange designs at vælge imellem, og der kommer hele tiden nye til.
Fælles for dem alle er at de skaber et professionelt image for dig eller din virksomhed.
Skift design med et enkelt museklik når du trænger til fornyelse.
Opdater din webside nemt selv Vores ekstremt brugervenlige opdaterings system gør det let for enhver at opdatere sin webside. Der behøves ingen kendskab til indviklet programmering.
Fuld gratis support Vi tilbyder gratis fuld support via email. Så har du brug for hjælp eller bare et godt råd, så står vi til din rådighed.
Søgemaskine optimeret Det vigtigste sted at blive set er i søgemaskinerne, hvilket er gratis reklame. Derfor er en webside hos os optimeret så søgemaskinerne finder din webside så vigtig som muligt.
Daglig backup For at sikre at indholdet på din webside ikke pludselig er væk pga. uforudsigelige hændelser, tages der automatisk en daglig backup af din webside.
Uden at tage stilling til resten, har jeg lige en kort kommentar til følgende:
macodox:
Søgemaskine optimeret Det vigtigste sted at blive set er i søgemaskinerne, hvilket er gratis reklame. Derfor er en webside hos os optimeret så søgemaskinerne finder din webside så vigtig som muligt.
Den tekst vil jeg foreslå I arbejder lidt med. Måske mener I, at websider i jeres CMS ikke har tekniske hindringer for søgemaskineoptimering? Det er bestemt ikke det samme som at websiderne er søgemaskineoptimerede.
Lad os få lidt detaljer på bordet - hvordan er det søgemaskine optimeret?
Nu skriver i jo nydeligt på jeres site at sitet er bygget i jeres eget system, så jeg tog et hurtigt kig på kode og site og det ser i mine øjne ikke ud til at være noget der ligner søgemaskine optimeret.
Men vil gerne høre jeres egne tanker bag og hvilke ting i har lavet?
Jeg tillader mig lige at knytte en kommentar til ovenstående.
http://www.oneeurosite.com/?page=73200712416328 Jeres URL's har aldrig været i nærheden af SEO. Ovenstående burde vha. lidt simpel kode og htacces. filen istedet lyde: http://www.oneeurosite.com/kontaktos --> URL's bygget op omkring intetsigende id'er er ikke kræs til søgemaskinerne.
-> Selvom de ikke længere betyder alverden, så er det helt basal SEO
Menuopbygning At bruge javascript til at vise undersider er heller ikke optimalt idet Google ikke vil kunne læse dem da de først fader frem når der klikkes på hovedpunktet. Derudover tror jeg ikke brugere generelt vil synes om den opbygning og måde at vise undersider på. Opbyg istedet menuen med: <ul> <li>Forside</li> <li>Kontakt</li> ... </ul>
Generel kode Table opbygning er outdatet, anvend istedet <div> opbygning igennem hele strukturen istedet for at blande tingene sammen som vist nedenfor. Derudover skal i holde alt CSS kode i jeres stylesheets og ikke blande det ind i html-koden.
Formular til gratis prøve Fejltjek fungerer ikke korrekt, og i skal sikre jer bedre imod SQL injections
Generelt tror jeg i skal arbejde meget mere med produktet inden i lover ting som brugervenlighed, søgemaskineoptimering osv. Umiddelbart så synes jeg ikke det ligner et professionelt produkt som i markedsfører jer med, men mere et system bikset sammen på en weekend. KISS-konceptet tror jeg også vil være godt at anvende lidt mere til både opbygning og kode.
Det var lige lidt kommentarer her fra, håber det kan bruges.