Hej Martin
Nu er jeg som sådan en konkurrent til dig, så jeg vil undlade at kommenterer på dit system. Dog kan jeg ikke forstå, hvorfor du fuldstændigt ukritisk afviser andres kritik, frem for at besvare og begrunde. Du siger, at de kører indlægget af sporet, men de spørger jo netop ind til dit produkt og det at du ikke ønsker at kommenterer på givne kritikpunkter, tror jeg vil mistænkeliggøre potentielle kunder (blot et velmenene råd).
Under alle omstændigheder, så har du skrevet dit tilbud i et debatforum (og ikke engang i den til formålet oprettet kategori; Jeg har et godt tilbud til dig). Derfor må du forvente lidt spørgsmål og kritik - det er en del af at ville markedsføre sig gratis :-)
Hvis jeg, uden ellers at være jurakyndig, må give et par juridiske råd, så bør du nok angive om dine priser er inkl. eller ekskl. moms, hvad prisen er i DKK samt hvad der helt præcist er med i prisen af bl.a. plads og trafik.
Jeg surfede lidt på din side, og kunne ikke finde hverken licens- eller forretningsvilkår. Det gør dig lettere sårbar, da handler således stiller dig ringere end du måske ønsker (samt efterlader et tvivlsspørgsmål om, hvem der ejer software ved køb).
Dertil, hvis jeg var potentiel kunde (det er jeg ikke, men hvis jeg var), ville jeg nok gerne vide lidt de forhold der gør at I kan sikre en stabil drift - altså ud over at i tager dagligt backup... som sådan er jeg/man jo ligeglad med backuppen, jeg/man vil vide at I ikke fucker up :-)
Håber du tager mit indlæg kontruktivt!