Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel webside med opdaterings system for 1 Euro

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende påstand... altid sjovt når folk bruger SEO-begreber uden helt at vide hvad SEO indebærer. Og @hotmail.com emailen i HTML-signaturen signalerer genial professionalisme Big Smile

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:42

Sjovt at ethvert indlæg altid skal køres af sporet.
Det var ikke en diskussion jeg startede, blot et reelt godt tilbud.
Alt kan diskuteres, men det er ofte spild af tid.

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:45

Tror nu ikke du skal opfatte det som et udtryk for at indlægget køres af sporet. Benyt det istedet som sparring til at forbedre jeres produkt, idet det helt sikkert kræver mange timers arbejde inden det kan levere det i lover. Det er aldrig godt at starte ud med at love noget og derefter levere et produkt under det forventede som i sidste ende giver utilfredse kunder.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:56

Hej Martin

Nu er jeg som sådan en konkurrent til dig, så jeg vil undlade at kommenterer på dit system. Dog kan jeg ikke forstå, hvorfor du fuldstændigt ukritisk afviser andres kritik, frem for at besvare og begrunde. Du siger, at de kører indlægget af sporet, men de spørger jo netop ind til dit produkt og det at du ikke ønsker at kommenterer på givne kritikpunkter, tror jeg vil mistænkeliggøre potentielle kunder (blot et velmenene råd).

Under alle omstændigheder, så har du skrevet dit tilbud i et debatforum (og ikke engang i den til formålet oprettet kategori; Jeg har et godt tilbud til dig). Derfor må du forvente lidt spørgsmål og kritik - det er en del af at ville markedsføre sig gratis :-)

Hvis jeg, uden ellers at være jurakyndig, må give et par juridiske råd, så bør du nok angive om dine priser er inkl. eller ekskl. moms, hvad prisen er i DKK samt hvad der helt præcist er med i prisen af bl.a. plads og trafik.
Jeg surfede lidt på din side, og kunne ikke finde hverken licens- eller forretningsvilkår. Det gør dig lettere sårbar, da handler således stiller dig ringere end du måske ønsker (samt efterlader et tvivlsspørgsmål om, hvem der ejer software ved køb).
Dertil, hvis jeg var potentiel kunde (det er jeg ikke, men hvis jeg var), ville jeg nok gerne vide lidt de forhold der gør at I kan sikre en stabil drift - altså ud over at i tager dagligt backup... som sådan er jeg/man jo ligeglad med backuppen, jeg/man vil vide at I ikke fucker up :-)

Håber du tager mit indlæg kontruktivt! 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:03

macodox:
Sjovt at ethvert indlæg altid skal køres af sporet.

Hvordan mener du at indlægget er kørt af sporet eller på vej til dette? Der bliver stillet krittiske spørgsmål til dit produkt og det du lover, det er vel helt iorden at dine potentielle kunder stiller sig kritisk over for produktet?
Du er endda så heldig at en debattør gider bruge tiden på at fortælle dig hvor du kan gøre dit system bedre - helt gratis.

macodox:
Alt kan diskuteres, men det er ofte spild af tid.

Hvad laver du så på amino? Amino er et debatforum, vi laver stort set ikke andet end at debattere :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:22

Min kollega her ved siden af, oprettede en gratis demo, og øhhh:
http://mhr.oneeurosite.com/
Doctor House?

Ikke fordi jeg vil kaste en beskyldning ud, men der er altså copyright på den slags billeder og hvis ikke man har orden i tilladelserne, kan det komme til at koste seriøst mange penge. Kan se der også er nogle skabeloner med en yndig dame på. Meget godt, men hvis rettighedshaver (ofte fotograf) og model ikke har givet tilladelse så sætter du dine kunder i en uheldig situation og i forlængelse deraf også dig selv, da de nok sender ethvert sagsanlæg videre din vej.

Siger ikke et brud på ophavsrettighederne er tilfældet, men bliver ærligt lidt mistænkelig over modelfotos og billeder af serie-stjerner i markedsføringssammenhænge - særligt ud fra at du for en årspris på ca 80,- pr licens, skulle have købt videredistributionsrettigheder over nævnte billeder. Det er et regnestykke jeg ikke kan få til at gå op Hmm

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)