Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg er 18 år med en kæmpe tørst for at starte noget op selv. Jeg brænder meget for at åbne et webshop med smykker og tøj. Jeg har kigget på leverandøre over i Bulgarien, Rumænien og Portugal. Problemet er at jeg indtil videre ikke har sparret det helt store op, så jeg ligger i et budget på ca 15.000 maks. 
- Hvad er de billigste måder at kunne starte op på egen webshop? 
- Er der noget bestemt at være opmærksom på, ved at få sin egen label, evt omkostninger osv? 

Håber meget på at der er en, som kan hjælpe her. 
På forhånd tak :) 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder for at starte op billigt, feks er Shopify rigtigt populært. Personligt synes jeg du skal kigge på et dansk alternativ som hedder Weebio.

Med Weebio får du dansk bruger interface, danske videoer og ikke mindst dansk support.

Lige nu tilbyder vi nye kunder op til 8 timers hjælp med deres nye webshop og det kan man faktisk komme ret langt med.

Du kan se mere her  http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx

Held og lykke med dine drømme.

Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan for en billig pris hjælpe dig med SEO-tekskrivning eller det kedelige tastearbejde ;) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Daianap.

Hvis du skulle få brug for hjælp, står vi altid klar hos diazu til at guide dig igennem de mange løsninger der nu er på marked idag. Sammen kan vi finde en helt perfekt løsning, som passer helt perfekt til dine krav og specifikationer, om så det er hosted løsning eller programmeret. Så skal vi nok guide dig igennem hele webshop verdenen.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger på det, tak! :) 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daianap,

Hvis du skriver en lille mail til mat@timothymedia.com med dit nummer, så kan vi eventuelt ringe til dig og give dig et lækkert tilbud?

Du kan lige se lidt på vores hjemmeside www.timothymedia.com om hvad vi tilbyder, men jeg er helt sikker på at vi kan hjælpe dig rigtig godt i gang!:)

Mvh Matias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)