Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal lave min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nye iværksættere, som er i gang med at søge efter de rigtige til at lave vores hjemmeside.

Det jo nemt at finde firmaer/webdesignere som laver hjemmesider eller er det?. ville gerne høre lidt om jeres erfaringer og evt gode anbefalinger

Er der noget særligt man skal være opmærksom på når man leder på nettet?

Hilsen Pernille og Claus

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille og Claus,


I har helt ret, det er rigtig nemt at finde firmaer og designere, som kan hjælpe jer, både store som små. Men jeg er sikker på, at et samarbejde på en udarbejdelse af en hjemmeside, bygger på tillid fra begge partner og erfaringer.

Jeg vil selvfølgelig gerne anbefale os selv, Ubuqo - vi er et lille digitalt bureau og vi har til sammen mange års erfaringer og jeg er sikker på at vi sagtens kan hjælpe jer.

Men for at vi bedre kan sætte os ind i jeres projekt, krav og drømme, er vi nød til at vide noget mere om projektet og derefter kan vi lave en planlægning, så I 100% ved hvad der sker og ikke mindst, hvornår det sker.

I er meget velkommen til at skrive til mig, Torben på torben@ubuqo.dk for at høre nærmere om hvad vi kan tilbyde jer.

Vi ser frem til at høre fra jer.

Rigtig god aften.

Med venlig hilsen,

Torben, Partner
Ubuqo

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille og Claus

For det første er det vigtigt at få på plads, om jeres hjemmeside skal have nogle særlige funktioner, hvor det er nødvendigt at finde en udvikler/programmør til at lave dét.

For det andet mener jeg, at det bestemt ikke behøver at være en programmør, som er bedst til faktisk at lave en hjemmeside, når man skal arbejde på et grafisk udtryk, en narrativ struktur og en pædagogisk fortællestil. Med andre ord, så er der mange andre ting end teknik på spil, hvis man har ambitioner om at lave en rigtig lækker hjemmeside Smile

Og, ja, det er meget nemt at finde firmaer/webdesignere, som laver hjemmesider..

Jeg vil derudover anbefale jer at få jeres hjemmeside lavet i Wordpress, da det er det mest udbredte CMS system, så løsningen er derfor fremtidssikret - og der findes derudover mange udviklere og udvidelser til systemet, som dækker de mest perifere behov.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille og Claus 

Tillykke med den nye tilværelse som iværksættere :-) 

Vi er mange i branchen, hvilket nok skyldes to ting. 1) Der er meget arbejde at hente grundet stor efterspørgsel - 2) Ikke de store indgangsbarrierer ift. kapital. Grundet de mange udbydere i markedet, synes jeg det er rigtigt fornuftigt at I vælger at søge forespørger udbydere åbent, dermed får i helt sikkert en masse gode bud. 

ccj:

Er der noget særligt man skal være opmærksom på når man leder på nettet?

Ja, der er bestemt nogle ting I bør være opmærksomme på.

1) Først og fremmest bør I beslutte om at ønsker et købe jeres helt egen løsning, eller "leje" jer ind på et løsning i bytte for en fast månedlig ydelse. Jeg er personligt selv fortaler for open source, da i dermed selv kan tage kontrollen over jeres hjemmeside efter behov. Et godt bud på en open source løsning kunne vore WordPress CMS, som anno 2015 er verdens mest benyttede. 

2) Når I har valgt hvilken "type" hjemmeside I ønsker, skal I have fundet en udbyder der kan stå for selve udarbejdelsen. I vil her kunne finde løsninger fra 1.000 kr. til 100.000 kr. Her er det vigtigste at finde en løsning der rammer jeres behov ift. design, opsætning, kompetencer og selvfølgelig pris. I bør være opmærksomme på at få en klar defineret tilbudskrivelse forinden igangsættelse. Der findes utallige eksempler på kunder som ikke får opfyldt deres forventninger grundet dårlig kommunikation fra webbureauet indledningsvis. 

Jeg ejer sammen med min partner webbureauet ErhvervsHjemmesider.dk. Vi på baggrund af vores mange erfaringer udarbejdet en sikker proces, hvor vores kunder bliver vejledt igennem hele udviklingsprocessen, således at de føler at de bliver taget med på råd, dog uden at skulle opfinde den dybde tallerken. Alle vores kunders løsninger blive udarbejdet i WordPress, hvorigennem vi sætter en dyd i sætte et yderst professionelt aftryk på vores løsning. I kan evt. tjekke vores referenceliste på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

For at hjælpe jer godt i gang forslår at I smider mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Gerne med jeres kontaktinformationer. Herigennem vil vi kunne tage en uforpligtende snak omkring jeres koncept, behov samt ønsker til hjemmesiden. Det vil være en stor hjælp for mig hvis I skriver et på linjer omkring jeres forretning i jeres første mail. Derigennem vil jeg allerede kunne give nogle indspark fra første dialog :-) 

Uanset om I vælger at tage kontakt til mig, så ønsker jeg jer held og lykke med hjemmesiden og den nye tilværelse som iværksættere. 

Hav en rigtig god torsdag! 

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Dit Sekretariat Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har brugt Pagedesign i Viborg en del gange. De er super dygtige og ikke mindst hurtige.

Jeg kan kun anbefale dem. Vi har alene i 2015 fået lavet fire nye hjemmesider hos dem.

Mvh. Anita Leth Jensen / Dit Sekretariat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)