Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uafhentet forsendelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se udfra tracking at en af mine forsendelser ikke er blevet afhentet. Hvad kommer der til at ske nu her?

Kan læse ud fra tracking at forsendelsen nu bliver behandlet på sorteringscentret.

Pakke er afsendt 23/9.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:51

Den kommer tilbage til dig, og du kommer til at betale for returfragten. Ved modtagelse behandler du den på samme vis som hvis kunden havde benyttet sin 14 dages fortrydelsesret.

Jeg er ikke helt klar over om du må fratrække returfragtens udgift i det beløb du returnerer til kunden. Hvis kunden havde afhentet pakken og derefter returneret den havde han jo selv skulle betale returfragt.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:33

Det kunne være interessant at finde ud af om man må fratrække returfragtudgiften fra det beløb kunden skal have refunderet.

For ellers kan man jo bevidst eller ubevidst give virksomheder unødvendige udgifter :/

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:41

Uanset hvad  tag kontakt til kunden og hør hvorfor varen kom retur- Det handler om service

Siger kunden at den gik retur og kunden ikke havde "tid" til at fortælle dig at handlen var fortrudt - så kan du trække retur fragt fra i returpenge

Ellers - så send frem igen uden bøvl till en tilfreds kunde  selv om du kunne kræve ny fragt og hvad ved jeg

tal med kunden først og fremmeste

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)