Hej :-) Jeg ønsker at starte en webshop med salg af tøj. Jeg er dog i tvivl, hvor jeg skal oprette webshoppen. Jeg har læst lidt om Wordpress, Prestashop og nogle andre, men hvad er bedst? Nogle der har nogle erfaringer? Der skal være mulighed for at have forskellige betalingsmoduler, som Dankort, Visa og evt. Mobilepay. På forhånd tak. |
Hejsa !
Hvor mange produkter skal du have oprettet?
Vi anbefaler typisk WordPress/WooCommerce til de af vores kunder som forespørger en webshopløsning. Det fantastiske ved WordPress er de nærmest uendelige muligheder i forhold til design og funktioner.
WordPress er yderst brugervenligt, således at du uden problemer evt. efter en kort oplæring, kan være selvkørende med driften. Vi har udarbejdet en lang række WordPress løsninger på vegne af vores kunder. Du kan se et stort udvalg af disse på vores referenceliste, såfremt du mangler lidt inspiration.
Jeg vil meget gerne være behjælpelig i forhold til at hjælpe dig godt i gang med dit webshop eventyr. Smid mig evt. en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dine muligheder.
Hav en rigtig god aften :-)