Husk at komme med en feedback på selve bloggen.
Hej Steffan.. du beder om feedback, så her kommer den!
Det er helt ok, at du har andre holdninger end andre. Det er også helt OK du vælger at ytre dem.
Men der hvor kæden springer af, jeg får kaffen i gal hals, er dine påstande, der er fuldstændig udokumenterede. Hvis der er noget man ikke kan tillade sig, når man udfordrer andres holdninger, så er det netop ikke at underbygge hvorfor de øjensynligt ikke har set lyset endnu. Det svarer jo til at jeg siger til dig, at grøn er den pæneste farve, basta! Det er ikke til diskussion! Det er selvfølgelig noget sludder at sige grøn er den pæneste farve uden at underbygge det. Nu er det lidt svært at underbygge mit lille postulat, men de ytringer du kommer med, kan alle efterprøves og understøttes af fakta.
Du skriver: "da jeg spurgte ham om seo, begyndt han bare at grine, han mente at det var spild af tid for alle hans webshops."
Fint, det er vedkommendes holdning - men bliver det rigtigt for alle af den grund? Min kære fader kan heller ikke fatte, at andre kan købe andet end Peugeot, men jeg er nu ret sikker på at en Toyota også er en fin bil.
Ydermere skriver du: "Lad os sige at du har en indtjening på 50 dkr om dagen, så har du i måneden 1.500 dkr, hvis vi siger at du smider alle dine penge til markedsføring, så hver 1kr du smider i til markedsføring så får du 2 dkr tilbage, så næste måned har du 3.000 dkr og sådan bliver du bare ved indtil du har et okay beløb."
Holy shit, hvis det der passer og du kan underbygge det, så skynd dig og tag patent (hvis man da kan det på sådan en idé), for så har du lige revolutioneret hele marketing verdenen.
Hvis jeg skal være lidt hård, så ville din artikel/indlæg ikke engang kunen blive godkendt i 9. klasse. Her snakker jeg ikke om det sproglige, men simpelthen fordi du fremsætter den ene påstand efter den anden uden at underbygge nogle af dem.
Så mit råd til dig er at forholde dig kritisk til alt du skriver - tag de objektive briller på. Beskriv hvad det er du mener, kom med eksempler. Ja, måske kan der godt være en webshop, for hvem det er bedst at fokusere det meste af arbejdet på ikke SEO aktiviteter. Findes en sådan i din verden, så skriv det for pokker! Lad være med at tro på at én person rummer sandheden - det er der ingen der gør!
ps. Naturligvis er farven grøn en pæn farve. Men ganske ligesom marketing verdenen (der ikke er grøn), kan det være ok, at bruge den røde farve indimellem og måske blande den med den blå og vupti, så får du grøn.. måske ikke den kønneste farve, men den rigtige til at lave græs på maleriet. (ovenstående farver kan erstattes med termerne, SEO, Annoncering, PR etc...)
|