Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2 dygtige og gerne unge samarbejdspartnere til internet netværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er en dreng på 16 år, som i det sidste år har kørt firmaet www.jaykay.dk som er et registreret firma.

Jeg søger derfor en haj til grafisk design (webdesigns) og en haj til markedsføring.

Trods min unge alder, håber jeg ikke i ser ned på mig, eller tager mig useriøs. Jeg har styr på min kode!!

JayKay laver underholdingssite og netværk på nettet. Noget i stil med freeway.dk, perfectsolutions.dk, creomedia.dk o.lign.

Er du haj til grafisk design, hvor du kan lave og opsætte flotte designs til nettet i proffesionel stil?

Er du en haj til at markedsføre hjemmesider? At sprede budskabet om dem?

Lyder det spændenet? Kontakt mig da for mere information. Jeg har tusindvis af koncepter i ærmet, som jeg skal have spyttet ud. Vi snakker om løn/procenter hvis du er interresseret.

Kast mig en e-mail på info@jaykay.dk eller kontakt mig på messenger msn@jaykay.dk

Fortsat go' dag! 

fuckyeah.dk
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:52

Jeg har tilføjet dig til min msn! Tror vi kan lave en god aftale.

Dbh. Yngvi

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 00:26

Hej Jesper

Det forklarer jo hvordan du pludselig kunne maile mig angående radioone? et site jeg aldrig har besøgt. Du har da min mailadresse her fra amino...

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 04:03

Hej Jesper - hvad mener du?

fuckyeah.dk
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:32

Hej jesper, Vi er 2 drenge der er ved at starte noget lignende op Vi er også fra Odense. =) Jeg har fulgt lidt med i hvad du har lavet. Og hvis det er kan vi snakke om at drive det her sammen. og hjælpe hinanden. Jeg er rigtig interesseret. Tilføj min msn simon (snabela) nadafear (dot) dk

Vi har også mange idéer der er på vej op. Vi skyder ud med vores første her d. 1-5. januar.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:52

det lyder jo som om der er ved at samle sig en stor gruppe af unge webdesignere og programmører... det lyder dælme spændende....

Hvis I skal bruge en blog designer, så vil jeg måske godt med ind over i nogle projekter.... ?!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:21

Ser spændende ud. Følger lige lidt med.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:35

Jeg følger også med..... *konkurrenterne lurer* Smile

Det er mit indtryk, at der er en del unge danskere, der er kvalificerede på dette område, som er opdraget i samfundet, hvor computeren og internettet har været en del af hverdagen næsten altid.

Vi overhaler jer andre!! :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)