|
Hej alle God dag herfra, Tim |
Ja det er alt sammen fint og godt.
1. Jeg synes omkostninger er for høje for den person der låner pengene. Også set i forhold til hvem der løber risikoen. Så er jeg ligeglad hvordan man drejer og vender ÅOP.
2. Jeg kan ikke rigtig bruge det du skriver med ubetalingerne til noget. Der er jo ingen logi i at man kalder det en investering, hvis man ikke kan få sine penge ud igen. Jeg ved godt at i skriver den linje i bunden. Den fik jeg ikke set.. hehe.
Jeg er sådan set også ligeglad med de penge jeg smed ind, men det jeg ikke synes er fedt, er at jeg har sendt e-mails rundt til rigtig mange mennesker. Jeg synes man burde sætte en banner hen over sitet og skrive "BETA UDBETALING VIRKER IKKE - VI KAN GODT MODTAGER DINE PENGE MEN DU KAN DESVÆRE IKKE FÅ NOGEN UD IGEN".
Jeg synes ideen var kannon! Og da Martin skrev om det. Tænkte jeg fint jeg smider nogle af de penge jeg har "tjent" på poker i det. Jeg er helt vild med at hjælpe mennesker, og de penge betyder ikke så meget, da der er masser af folk der deler penge ud på pokersiderne!
Ikke for at virke negativ, fordi jeg synes ideen er kannon
. Men det holder bare ikke at en så vigtig ting, ikke bliver fortalt noget bedre. Men forsæt dit arbejde! Du gør en stor forskel for mange mennesker!
Jeg vil meget gerne smide flere penge i din side, men det kræver at man også kan trække dem ud igen.
Til sidst lige en ide til din side. Du skulle lave et mærke/logo, som investor kan sætte på deres side. Dette skulle være dynamisk og man kunne evt. vælge at det skal vise det beløb som man har investeret! Eller andre informationer. Dette vil give lidt reklame for jeres projekt.! Samt at det vil vise at siden gør noget for andre mennesker i verden.
Bliv gratis medlem