Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros, vil du vurdere min hjemmeside med dine kompetente briller?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har haft min hjemmeside i et par år nu, men aldrig hørt folks mening omkring den.
Hvis du vil, så kom genre ind på SEO, design, kundevenlighed, opsætning, bedre forslag m.m.

Mvh Jacob Høgfeldt

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Adiso ejet Brinck-Lund Media ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacob

Vil du skimme min igennem og give mig lidt feedback?

<a href=”http://www.adiso.dk”>primært keyword</a>

hvis det link ikke virker så adiso.dk

Så på Baresso i går de lavede sådan en med at læse et magasin mens man var der. Er det connectet til dig?

Din hjemmeside ser faktisk fin ud. Der er måske lidt mange informationer og jeg bliver i tvivl om den er til mig som menigperson, men omvendt så tænker jeg at det kan man hitte rede i hvis du har gode facebook links eller anden ord of mouth der leder mig derhen.

Den er ikke sådan vildt æstetisk køn, men den behøver heller ikke være det i forhold til det du laver tænker jeg? og der er gjort en del ud af at være mere stram end de fleste kan jeg se. Skal du absolut have de reklamer på hver side? Det skal du nok for at det hele kan lykkes. Jeg accepterer det nok som bruger.

Jeg tror jeg tænker: Her er det noget med kupon og rabat, så jeg må også acceptere det betyder reklame osv.

Der er dog en forvirrende ting jeg tænker du skal rette.

Der står butiskpris  og butiks pris - du mener vel I normalhandlen: 699 kuponhæftets tilbud: 129,00? har copypastet det her:

Modtag 3 magasiner af I Form

Og få en super lækker træningstrøje fra Kari traa med i købet!

Tilbuddet er ikke bindende.

Butikspris: 699,85 kr.

Butikspris: 129,00 kr.

Kuponhæftet-Velkomstgaver-og-gratis-vareprøver

Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Adiso ejet Brinck-Lund Media ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

måske skulle linket faktisk hedde

<a href=”http://www.adiso.dk”>skab dit eget haveparadis</a>

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 34
Fra  test Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gætte på at din konvertering lider kraftigt under at man ikke kan se hele siden med adblock. Jeg bruger ikke adblock, men mit antivirus program blokerer automatisk dine produkter. I fremtiden er det en funktion der vil være bygget ind i de fleste browsere. Du bør derfor allerede nu holde fokus på at man kan bruge din side selv med adblock.

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Umiddelbart fin og simpel side.

Nogle punkter du kunne overveje at kigge på:

1) Integrere reklamerne mere i siden. Det ødelægger designet at de svæver ude i siderne.

2) Gøre logoet større og skarpere. Det er lidt grumset

3) Gøre designet endnu enklere. F.eks er det rigtig synd at dit banner helt i bunden ligepludselig skifter til lysegul og en grynet grå farve.

4) Tydeliggøre konceptet. Det kræver lidt for meget at arbejde at finde ud af hvad ideen egentligt er med de hæfter. Eventuelt et topbanner på siden der hurtigt og enkelt forklarer ideen med siden.

Håber mine råd giver mening.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Her er lidt konstruktiv kritik:

Når man først kommer ind på din hjemmeside, så er det første der springer i øjnene den store banner-reklame foroven, og dernæst de to banner-reklamer på siderne... og hvorfor viser de den samme reklame, det er der ingen grund til at vise det samme to gange på samme sted, for den besøgende får øje på reklamen uanset hvilken vej han vender hovedet.

Man finder først ud af at det har noget med kupon'er at gøre når man ser det orange logo til venstre (med en meget lille tekst), og den lige så lille tekst til højre. Hvad websiden går ud på skal springe i øjnene med det samme man kommer ind på siden for at konvertere bedst muligt.

Men hvad går konceptet med kupon'er i det hele taget ud på... det er ikke alle som lige med det samme kan komme på det. Det er ikke godt nok at skrive "kupon-hæftet som i de gode gamle dage", for langt fra alle er vokset op med at have kupon-hæfter liggende på sofa-bordet. Så her er en potentiel kundegruppe som du helt unødvendigt hurtigt kan miste. Så der er brug for en mere vejledende 'intro' til siden (men stadig kort).

Den lille tekst der siger at man skal huske at 'slå Adblock fra', fungerer bare som unødvendig støj, for ingen ved hvad Adblock er. Så fremfor at fungere som en vejvisende tekst, så har den derimod en forvirrende effekt på dine besøgende... Og så er den jo heller ikke særlig pæn midt i det hele.

Links'ne til de sociale medier skal tydeligt være i toppen, og meget iøjenfaldende. Der skal ikke være en tekst eller en log-på knap på selve forsiden, men bare selve ikonet. Det gør det enkelt, nemt og overskueligt for de besøgende... og som et plus ser det jo også bare meget meget pænere ud.

Ved kategorierne til venstre, er det unødvendigt at skrive teksten 'kategorier', for det kan alle godt regne ud at der er tale om. Istedet brug pladsen på at gøre selve kategorierne mere iøjenfaldende og stilfulde for de besøgende. Det giver et bedre indtryk, og en bedre oplevelse.

Teksten med 'Login' er der ingen der lægger mærke til. Delvist fordi den ikke er iøjenfaldende nok (nu opmærksomheden er på kategorierne), og fordi den er placeret det forkerte sted. Et login skal placeres som noget af det øverste på siden, delvist fordi det er det første man gør nå man skal bruge siden, det er at logge ind, og det gør an kun én gang. Og delvist fordi det er placeret midt i det hele, og leder opmærksomheden væk fra det der er mest relevant på siden.

Teksten der står, under login, er unødvendig da det er de færreste der lægger mærke til det, og de færreste der kan bruge det til noget (og de færreste vil bruge et par sekunder på at læse det). Og tekste 'JBH Online'... hvad betyder det? Adressen er også mal-placeret i kolonnen til venstre. Den skal være under en 'kontakt' menu, og altid stå i bunden af siden (som den jo også gør).

Det var bare en del af kun selve forsiden der kan forbedres... puha, men der er meget meget mere på forsiden, og resten af websitet :)

Hvis du får brug for noget support til dit website, så kan du fange mig på sebastiandamm.dk.

Kunder med en god oplevelse kommer igen, og der er masser af potentiale til at få mere ud af dit website.

Mvh Sebastian Damm

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige oprettet en hjemmeside med rabatkoder mv. - rabatterne.dk
Dvs. vi er jo teknisk set konkurrenter ;) Jeg fandt blot ud af at der er enormt meget konkurrence, da der findes pænt mange rabatkode-sider der kan det samme som vores. (Rabatkoder.com,e-rabatkoder.dk) etc. 

Dine tilbud er blokeret i adblock, som en anden skrev :)

Jeg vil hverken bruge adwords, anden annoncering eller seo til at ranke på de ord der i forvejen er så stor konkurrence på - I stedet vil jeg drive trafik til min side via min konkurrence side - konkurrencer-nonstop.dk

Hvad er din plan for at tilføre trafik til din side? :)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)